![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 31
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
سؤال كمان ياريت يا جماعة
اى منهم ممكن يضرب الطلقات كلها ورا بعض زى الرشاش كدة واية اسم الحركة دى او ازاى اعرف ان السلاح فيه الخاصية دى ام لا وشكرا لكم جميعا |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رجاء من السادة الاعضاء الاختيار ..... | Abo Yousof | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 25 | 11-04-14 10:34 AM |
| مطلوب شراء طبنجة المانى او ايطالى | devils | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-03-29 12:05 PM |
| اريد شراء 52 جديدة رجاء الافادة من الاعضاء | DarkHunt | سوق المنتدى | 9 | 10-10-26 10:40 PM |
| رجاء خاااااااص لجميع الاعضاء | town sniper 1 | الصيد العام | 4 | 10-06-26 08:49 PM |