الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-29, 05:40 PM   #7
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: واقفه مينفعش كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة


مسدس الرش يا عمنا اللى بتقول عليه اللى بيضرب كذا رشة بيعتمد على انبوبة غاز ودى طالما انت فتحتها بتدبا تفرغ الغاز اللى فيها يعنى لازم تستخدمها يعنى مينفعش للدفاع لانك مش كل كام يوم هتجيب واحدة بستة سبعة جنيه . وشكرا ليك يا ستاذى
طارق باشا ،، أخبارك إيه ،،، بس فيه حاجة إنتا ناسيها ، سعر طلقة الصوت الواحدة تمن أنبوبة غاز للمسدس الغاز
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 04:41 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir