إجابة إيه اللى تبقى منطقية
أنا مجرد ذكرت معلومة .. عايز تتعب نفسك شوية علشان تتأكد منها براحتك , مش عايز أنت حر
إنما أنا مش مضطر أجاوبك على أسئلة التحقيق دى كلها (هل هي موجودة الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وماسعرها الان واليوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وفي اي محل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
إيه كل علامات الإستفهام دى
دى معلومة , لأى عضو عايز يستفيد بها ,, واللى عايز يتأكد منها يتفضل يتأكد بنفسه لو هو مهتم , واللى مش .. عايز يكتفى بالشكر على المعلومة , واللى ليه مصلحة فى عدم ذكر المعلومة ................... !!!!
وبعدين أسعار ايه اللى بترتفع .. أى واحد متابع الأسعار عارف كويس أوى أن الأسعار بتنخفض دلوقتى وسوف تظل تنخفض خلال الأيام القادمة
يا جماعة لازم اللى يسأل سؤال , أو يرد على تعليق , لازم يكون عارف هو بيقول ايه ... و بيقرأ إيه ... علشان الرد يكون ليه معنى ... مش أى كلام وخلاص
انا سالت دلوقتى فى الاهلية وسعرها 2200 حنية
وياريت يا ا محمد متزعلش اكيد الناس متقصدش حاجة