![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#28 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 367
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا اسف يا باشا مش حقدر اقول اكتر من كده عشان مشيلش زنب حد.سامحنى و الله مش حقدر اقول اكتر من كده و بحب انو محدش يحاول فى الموضوع ده غير لمل يكون دارس كويس أوى.انا الموضوع خد منى حوالى شهر تصميم و حسابات لحد متم التنفيز بأمر الله.اعزنى مرة اخرى
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| افودونى كيفيه فك هذه البريتا | bahy | الورشة | 10 | 11-06-15 10:34 PM |
| إلى من يريد الدفاع عن نفسه ضد البلطحية | mman2005 | الصيد العام | 80 | 11-05-28 04:15 PM |
| كيفيه دهان المسدسات | shotgun | الورشة | 38 | 11-05-14 04:06 AM |
| بخصوص الدفاع عن النفس ارجوا الافادة لو سمحتم | ahmedking | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 11-03-22 10:47 AM |
| كيفيه صيانه مسدس الرش | mohammedhelmy56 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 10-08-19 04:41 PM |