الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-13, 03:59 AM   #11
khaled . cena
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 133
معدل تقييم المستوى: 5
khaled . cena مستواه غير معروف
افتراضي رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)

انا اشتريت حته ريتاى من عند الاستاذ محمد ياقوت من اسبوعين كده تقريبا (يوم الجمعه اللى قبل العيد ) والمسدس تماااااام و شغال زى الفل بس الراجل كنت حاسس انو عايز يطردنى من المحل اول لما قولتلو مفتوح و يضرب بلى و كده و قالى لو خرجت بالمسدس من المحل مترجعليش بيه تانى يعنى من الاخر اخذته و قولت ربنا يستر . و انا راجع فى الطريق لقيت الدبشك مشروخ شرخ بسيط كده كنت هرجعله بس قلت خلاص مش مهم دى حاجه بسيطه والحمد لله .
khaled . cena غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رابطة مالكي ekol p29 الأفوكاتو رابطة مالكى الاسلحه 83 22-10-10 04:36 PM
رابطة مالكي الروم (rohm rg 96) الأفوكاتو رابطة مالكى الاسلحه 51 18-04-26 03:19 PM
رابطة مالكي blow c06 الأفوكاتو ادوات الصيد الثقيله 209 14-01-11 05:24 PM
طلب بخصوص الريتاى بارون !!! za2r2lel محدثات الصوت 15 11-08-17 09:07 PM
عرض شريف أبوضيف على الريتاى بارون sherif aboudeif محدثات الصوت 19 11-06-13 09:52 AM


الساعة الآن 07:34 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir