![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المشاركات: 34
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() ![]() |
السادة الأفاضل أعضاء المنتدى
أعتذر عن غيابي اليومين اللي فاتوا نظرا لبعض امتحانات الشفوي....والحمد لله عدوا على خير وأنا أتوجه بخالص الشكر للأعضاء الكرام ahmed_aly abo amar loverlover abdelal mohamed قنااص العرب JOKER tharwat أبو علي محمود خطاب hassan moneer على ردودهم المميزة واللي كانت ليها أثر كبير في اختياري وبصراحة شيء جميل ان الرد يكون من ناس كان ليها تجارب كتير في الموضوع بتاعي وأنا حاليا وصلت إلى إختيار شبه نهائي ألا وهو """ Retay Eagle """ أنا ميال ليه فعلا........وبالذات المط منه لكن فيه بعض الأسئلة 1- بعض الأعضاء كان قاللي ابعد عن المسدسات التركي لأنها رديئة الصنع ومصنوعة من خامة الأنتمونيوم ودي خامة رديئة الكلام ده صحيح؟؟؟؟؟ 2- بعض الإخوة قاللي الايجل ممتاز في الشكل وغير متداول ولكن ما يسؤه هو انه الجزء الامامي منه يتحطم بسهولة من كثرة الاستعمال من عند المسامير الامامية للماسوره إيه رأيكم؟؟؟؟؟؟ ولنا عودة معكم بإذن الله بارك الله فيكم ![]() |
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|