![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
|
السلام عليكم
النوريكا 92 من البنادق متوسطه القوه وسرعتها حوالى 198 متر فى الثانيه وطولها 1050 سنتيمتر ده الى اعرفه عنها .
__________________
(رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ). |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايه رايكم فى الفديو ده | ابو عامر | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 2 | 10-10-01 07:02 PM |
| ايه رايكم في الماركة دي | ahmed.saddik | سوق المنتدى | 12 | 10-05-01 03:45 PM |
| الى الخبراء ايه رايكم فى ال bsa? | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 17 | 09-11-23 09:30 PM |
| محتاج رايكم | avn311 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 09-05-07 09:56 AM |
| ايه رايكم فى الصيد ده ؟ ؟ ؟ | charesma | الصيد العام | 11 | 09-01-31 10:26 PM |