![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 252
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() |
الف شكر لكل الاخوه اللى رده رد بطريقه محترمه واحب اعلل سبب رفع الصور للأستاذ المحترم اللى داخل يتكلم وبيرد رد سخيف انا رافع صور المسدس لتبين حالة المسدس بتاعى اللى انا كنت عارضه للبيع وده بناء على طلب احد الاخوه المحترمين اللى معانا فى المنتدى وتم البيع بحمد الله وبجد انا مش زعلان على فراق المسدس بتاعى لانه بجد كان السبب فى المعرفه بينى وبين احد الاخوه المحترمين على المنتدى الكريم بتعنا شكرا لكل اللى رد بزوق واسف للاطاله على حضرتكم
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| برونى p 4 | محمد حسام | محدثات الصوت | 0 | 12-01-03 08:23 AM |
| بروني p4 | medo magdy | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 11-11-20 08:01 PM |
| برونى | محمد ياقوت | الصيد العام | 1 | 11-07-02 04:08 PM |
| برونى p4 | besso | محدثات الصوت | 2 | 11-05-05 07:10 PM |
| أيهم أفضل كيمار أم بروني p4 ، أم بروني 85 | محمد مصطفى عبدالرءوف | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-03-18 12:45 AM |