![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: المحله الكبره
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
في رئي الشخصي هو لايصلح غير للرمايه وده بسبب ارتداده القوي جدا اي نعم هويعتبر اقوي مسدس في العالم خاصه عيار نصف بوصه لكن ارتداد المسد يخليك من الصعب انك تضرب طلقتين متلازمتين اي طلقتين ورا بعض بسرعه لشل حركه المهاجم تماما فبالتالي صعب انك تدافع بيه حتي عن نفسك
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دعوة للنقاش .. ايه فايدة الضرب الآلي بالجاكال ؟ | عبــ الله ــد @ | محدثات الصوت | 29 | 12-08-28 10:25 PM |
| الديزرت ايجل الجبار | 7imdan | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 12-01-14 12:52 PM |
| دعوة للنقاش | medo magdy | الموضوعات العامه | 25 | 11-12-11 12:32 AM |
| شركه c z الجزء الثانى | محمد حسام | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-08-22 02:03 AM |
| التمويه - الجزء الثاني | msgm | الورشة | 5 | 10-03-10 01:44 PM |