![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 404
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
تمام فعلا الأولى تقليد اير كنج والتانية edgun matador او يعنى البنادق ال p c p انا فكرت اعمل حاجة جديدة لبنادق الأسبرنج ليها شكل جميل وعلى فكرة جميلة فى النشان لأن الوزن كلة على كتفك وايدك الوزن عليها خفيف فبتدى ثبات لليد اثناء النشان وطبعا قصيرة وملمومة اوى وجميلة للصيد من جوة العربية تلف شمال ويمين برحتك بدون ربكة بس لازم اسكوب ما ينفعش النشانات خالص مع الدبشك دة الثالث بتاع تقليد الديانا 56 بس بدون نقش للدبشك واعتقد بردو استاذ راغب مقلدوة |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مقاتلة اف-35 التي ستمتلكها اسرائيل والسوخوي-35 التي ستمتلكها مصر قريبا ان شاء الله ..... | avokato | التسليح المصرى و العالمى | 16 | 12-08-26 09:16 PM |
| معرض صور مجمعة من رحلات صيدى لعام 2011 | dr_mohasan | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 70 | 12-03-16 01:08 AM |
| استفسار عن العجينة وطريقة عملها | hell007_hell | صيد السمك | 5 | 11-12-25 02:33 PM |
| استئناف فكرة التدريب للدفاع عن النفس اللى عملها elexlns1 | mo_rateb | الموضوعات العامه | 23 | 11-09-14 09:30 AM |