الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-02-26, 09:52 PM   #4
medo magdy
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10
medo magdy في بداية الطريقmedo magdy في بداية الطريقmedo magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: تخيل لو دى عربيتك

لو دي ال إس 600 بتاعتنا هنزل وراها
غير كدة مفيش حاجة تستاهل
هههههههههههه
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية
خط أخضر من حقى اﻹ‌قتراب أو التصوير
انا ضد المشير مبارك و التحرير
كان جس نبض كان بالونة اختبار
بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷ‌خبار
رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام
وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام
لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام
نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر
ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼ‌م
وفى القفص تعظيم سﻼ‌م حط عﻼ‌مة استفهام
انا مش هنسى مع اﻻ‌يام دى السلطة فى ايد النظام
medo magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اوبااااا ظهر بديل لعكاشه بس بديل اييييه kiko_2015 الموضوعات العامه 13 11-12-30 11:05 PM
عربيتك بالsms hassan moneer مقتنيات الاعضاء 32 11-11-03 04:43 PM
حول زجاج عربيتك كهربا بنفسك (سهل جدا ) pooforever_2010 الموضوعات العامه 22 11-10-18 03:47 PM
انقذ عربيتك من السرقه (مانع سرقه السيارات) gps tracker elmasry_ld مقتنيات الاعضاء 10 11-09-29 09:55 PM
اية رأيك لو عربيتك تكون كدة ؟؟؟؟؟؟؟ اتفضل شوف الأول elexlns1 مقتنيات الاعضاء 5 11-07-31 10:55 PM


الساعة الآن 01:56 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir