الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-12, 03:27 AM   #2
YOSSEF EL MASRY
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية YOSSEF EL MASRY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9
YOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريق
افتراضي رد: دائرة الليزر

يا باشا الموضوع بسيط جدا تاكد من قطبية لد اليزر عند التوصيل
وصل ال سي دي وقم بقياس الفولت الذي يعمل علية اللد اذا كان 5 فولت مضبوط تماما
جرب تشغيل الائرة علي بور سبلاي الكمبوتر وتاكد من سلامته في التشغيل ثم عمل دائرة ريجليتر 5 فوات(7805)
اذا مكنش 5 فولت بالضبط يكفي التشغيل ببطارية عادية
__________________
اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك
يا مصر قومي وشدي الحيل كل اللي تطلبية عندي
كان تقيمي 27 وانخفض الي 5 دون سبب
27-6-2011
YOSSEF EL MASRY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضبط نيشان البندقية برشةواحدة (قلم الليزر) essam assem بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 33 11-07-23 02:53 AM
استفسار عن الليزر والكشاف H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-06-27 04:27 PM
الليزر الاخضر 123mmn بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-05-20 09:20 PM
المصريين عملوا الليزر رد دوت kemohabib الصيد العام 19 11-04-26 06:25 PM
اخيرا اشتريت الليزر الاخضر noricawy isa صور وفيديو الصيد ورحلاته 16 11-02-16 12:27 AM


الساعة الآن 02:39 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir