![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا شاكر جدا على اهتمام حضراتكم وبخصوص اسمهم زى ما ذكرت واحد اسمه محمد والتانى محمد عثمان دى الاسماء اللى كانوا بيتعاملوا معايا بيها اما بخصوص رقم التاكسى فانا اخدته لكن ضباط قسم الساحل قالولى انى لو عملت محضر ممكن اتحبس لانى ببيع مسدسات بدون ترخيص
وبخصوس انهم من المنتدى لا هما مش من المنتدى ابدا وده اللى مخلينى مرتاح وبخصوص انهم مش رزقى فلو مكانش رزقى فده كلام سليم بس برضه ده مش مبرر للى عملوه لان البضاعه ملكى وانا اللى ببيعها وبالتالى هما سرقونى يعنى سرقوا رزقى زى كتيييييييييير من الناس اللى بيتسرقوا واخير الحمد لله على كل حال وبجد الواحد لما يلاقى اخوة اعزاء زيكم اكيد هايهون عليه اى شى وبالمناسبه شارع شبرا كله كان واقف يتفرج ومعملش اى شئ بس اكيد انا بعزرهم ن الوضع كان مباغت جدا واسرع مما تتخيلوا المهم انا مش كاتب المشاركة دى الا عشان انتوا تاخدوا بالكم كويس وربنا يستر على كل الناس ان شاء الله وبالنسبة لارقام التليفون قفلوهم
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كيف تعرف الدربيل الجيد | essam assem | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 24 | 11-09-16 07:23 PM |
| بجد لازم وقفة للطمع والجشع (قائمة سوداء للتجار الطماعين والجشعيين ) | magic_man966 | محدثات الصوت | 18 | 11-05-12 10:46 PM |
| أقتراح لمحاربة النصب!! | mhassan9 | الصيد العام | 10 | 11-04-10 02:24 PM |
| للتجار الجشعين | osama2011 | محدثات الصوت | 14 | 11-03-21 12:43 PM |