اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ
طبعا وهو في احلي من كدة
وده اكيد هيكون بسبب القنابل الكهرومغناطيسية
كل شئ في الدنيا واخد منحني الجرس يبدا من الصفر لاعلي نسبة ويرجع تاني للصفر
|
الله ينور يا عبده
واحنا بنتكلم كده يقيناً وتصديقاً للنبى محمد صلى الله عليه واله وصحبه وسلم