الموضوع
:
سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
12-08-07, 08:28 AM
#
2
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى:
30
رد: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
لا انتا ممكن تكون مش ظابط التلسكوب حلو انا ضربت على نقطى حوالى 5سم فى 5 سم باسكوب ب200 جنيه بس كان مظبوط ومن حوالى 30 متر وجت فيها
ahmed yasser
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ahmed yasser
البحث عن كل مشاركات ahmed yasser