عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-07, 08:28 AM   #2
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟

لا انتا ممكن تكون مش ظابط التلسكوب حلو انا ضربت على نقطى حوالى 5سم فى 5 سم باسكوب ب200 جنيه بس كان مظبوط ومن حوالى 30 متر وجت فيها
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس