الموضوع
:
احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
عرض مشاركة واحدة
12-07-30, 12:42 AM
#
9
محمد ياقوت
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى:
45
رد: احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
الف مليون مبرووووووووووووووووك بالتوفيق ان شاء الله فى حياتك العملية
محمد ياقوت
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد ياقوت
البحث عن كل مشاركات محمد ياقوت