الموضوع: سؤال
غير مقروء 10-12-21, 11:25 PM   #30
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

المدينه: الجيزه
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: سؤال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار مشاهدة المشاركة
انهى اسلوب اللى انت بتكلم عليه اه شكلى غلط لما بقلك يا استاذ وحضرتك وتقبل احترامى
انا لن اتطرق على طريقه ردك لانى دى بتبقى عاده فى الانسان ولو انت عايز تنسحب من المنتدى نهائى ده قرارك لما تخش بقالك كام يوم وتخبط فى اعمده المنتدى ونحاول نلفت نظرك
ومافيش فايده يبقى سعتك ما تنسحبش احنا اللى نعلق عضويتك ولازم الناس كلها تعرف ان الانضمام لهذا الصرح العملاق لابد له من اعضاء مميزه وهو بالكامل والحمد الله مميزين فلا نحتاج من يعكر علينا صفو الفتنا ونحن نشكرك على المده التى مكثتها معنا وتصفحك منتدانا والبحث اليومى عن بنادق البلى والخرز ومسدسات الاونطه
لو مكنتش قرات كلام العمده جلال والاخ طلعت كنت رديت بغير كدا لكن الف شكر لا انا محتاج من حد على العموم يقولى استاذ ولا غيره انا عبد لله لا يعنى اىحد بس براحه علينا وسبنالك المدافع والدبابات سلام ودى ياسيدى اخر مشاركه
العربى غير متواجد حالياً