رد: فولجا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter
بص يا باشا انا ضربت بالفولجا كتيير .... هو مسدس هارد ووركينج بيستحمل كويس رغم صغر شكله
انا بضرب طلق مجهز للفولجا بلى اكبر من 3 واقل من 4 بدون طبه ........ الماسوره بتستحمل عادى ........ وبينطر الفارغ لوحده ........ مضربتش على اهداف لانى بصراحه عندى نقص واضح فى الاهداف هههههههههه مبقاش عارف اضرب على اييييه ؟
|
ممكن حضرتك توضح ايه هو نوع الطلق ده
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|