غير مقروء 10-11-22, 05:27 PM   #16
chemist ahmed fathy
صياد متفاعل

الصورة الرمزية chemist ahmed fathy

المدينه: الاسكندريه
chemist ahmed fathy في بداية الطريقchemist ahmed fathy في بداية الطريقchemist ahmed fathy في بداية الطريقchemist ahmed fathy في بداية الطريقchemist ahmed fathy في بداية الطريقchemist ahmed fathy في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى chemist ahmed fathy
افتراضي رد: سرقة الطير والفرص الضائعة

[quote]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد يونس مشاهدة المشاركة
اخى فى الله man.man115 انا هقولك على حاجة ومش عايزك تضحك منها وادينى ودنك ومش عايز حد يسمعنا بص يا سيدى انا هقولك على حاجة وعامله معايا شغل ميه فى الميه انا جربت انواع رش كتير من ضمنها الانواع اللى انت كتبتها تمام كده وعندى بندقيه جامو cf 20 وبندقيه bsa عارف احسن نوع رش ضربت بيه وما زلت بضرب بيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رش المارسمان المصرى رشايه بصراحة ملهاش حل معايا بكسر بيها كل حاجة وتقيله ومظبوطه بص جرب علبه كده وقوللى على النتيجة اوك .
والله ولى التوفيق ....................

على فكره ما شاء الله عليك انا ائيدك فى رش المارسمان رخيص وما شاء الله مؤثر جدا فى الطير والله بلدنا لسه بخير يا رجاله ادينا اهو فلحنا وعملنا حاجه عدله مش زى اما كنا بنسمع بنعمل ابره الخياطه براسين
(رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ).
chemist ahmed fathy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس