الموضوع: S&w500 المدمر
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 10-10-31, 10:17 AM   #1
حسام عبادي
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 270
معدل تقييم المستوى: 8
حسام عبادي مستواه غير معروف
افتراضي S&w500 المدمر

بصراحه فعلآ هو ده إللي يطلق عليه مدمر

Smith &Wesson

عيار 0.5 بوصه (يعني 12.7 مم)

ساقيه تحمل 5 طلقات فقط (لإن كان لازم زيادة سمك الساقيه لتتحمل الضغط المولد داخل المظروف)

كان أساس إنتاجه للصيد وللدفاع عن النفس ضد حيوانات القاره الأمريكيه الكبيره (مثل الدببه)

ومن الصعب إستخدامه للدفاع الشخصي (شوف ده ممكن يعمل إيه في إنسان)

ودي فيديوهات .. .


الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	sw500-4-right-full-hi.jpg‏
المشاهدات:	577
الحجـــم:	1.94 ميجابايت
الرقم:	4323   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	163565_01_lg.jpg‏
المشاهدات:	522
الحجـــم:	42.9 كيلوبايت
الرقم:	4324   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	sw500-4-left-hi.jpg‏
المشاهدات:	541
الحجـــم:	223.3 كيلوبايت
الرقم:	4326   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	smith_500_10.jpg‏
المشاهدات:	527
الحجـــم:	17.1 كيلوبايت
الرقم:	4327   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	800px-500SWMagRRecoil.jpg‏
المشاهدات:	604
الحجـــم:	19.6 كيلوبايت
الرقم:	4328  

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	700%20gr%20-%203-s.jpg‏
المشاهدات:	521
الحجـــم:	52.3 كيلوبايت
الرقم:	4329  
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
hosamebady@hotmail.com
حسام عبادي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس