12-03-06, 10:19 AM
|
#2
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,972
معدل تقييم المستوى: 16
|
رد: عرض Max (لولاد الأكابر)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada sniper
انا عندى اقتر اح احسن ممكن تعمل اعلان ليهم بنفس السعر بس بالدولار بيتهيألى حيتباعوا هوا
|
ههههههه الناس اساسا مصدومه بالمصرى اجى انا و انزل بالدولار انا مش مسؤل عن اى حد يدخل المستشفى بسببى
__________________
اذا اكتمل العقل قل الكلام
خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم
مصطفى
|
|
|