رد: Cal 22
متشكر جدا يا اخ سرسور انا اللي عندي تيبكال ده بس الساقيه مابتطلعش بره يعني سابته مش متحركه فأريد ان اعرف هل ممكن يأخد عيار 22 الطويل مع العلم انا مضربطش بيه غير الكبسوله الصغيره وايه موضوع الكاس ده وهل هوه بيضرب صواريخ وهل هوه انواع من الساقيه يعني فيه الساقيه بتطلع وفيه الساقيه سابته ذي بتاعي واسف علي الاطاله وشكر جد لحضرتك وجميع من ساعد في الرد علي
__________________
حديث قدسي قال المولي عزوجل:ياابن ادم اذا ضاقت بك الدنيا فقل ياالله ياالله
|