الموضوع
:
اى مساعدة
عرض مشاركة واحدة
10-09-12, 01:00 AM
#
1
ادريس الترهونى
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 24
معدل تقييم المستوى:
6
رد: اى مساعدة
السلام عليكم انا عندى مشكلة فى البندقية بتاعتى ان عند الكسر فى صعوبة فى اخر السحبة وصوت غير مريح
ادريس الترهونى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ادريس الترهونى
البحث عن كل مشاركات ادريس الترهونى