11-08-15, 04:26 AM
|
#3
|
|
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى: 41
|
رد: بتحب مين من الأعضاء ؟ وبتحبه ليه ؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم
اه ونسيت كمان استاذ andria وهوجان باشا وهشام مافيا .. و حبيب قلبى ابو سيف بس هوا ما يعرفنيش .. بس من كلامه .. حسيت انه راجل قمة فى الاحترام
|
و احلى تقييم لسيادتك يا باشا
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
|
|
|