الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   شويه اسئله عن ekol jackal dual (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11364)

marwan 11-06-27 10:14 PM

شويه اسئله عن ekol jackal dual

3 مرفق
1- كيف اعرف انو مش مضروب لاني لقيته ب 925 جنيه هنا في المنتدي

2-هل يضرب بلي بدون تعديل وهل يمكن ان تكون بكفائه مسدس الرش و اذا كان بيضرب يبقي انهي مقاس

3-هل هو متين لاني سمعت انو يصنع في قوالب او سبائك ولو وقع ينكسر نصفين

4-هل له مشاكل اخري

5-ما الفرق بينه وبين المسدسات التركيه التي تباع مثل الخامه وقوع استحماله

6-هل تتوفر له قطع غيار بدون اسعر غاليه

7-هل مع مرور الزمن سوف يقل سعره

8-هل به مواد قابله لللصدء

9:cool:-شكرا

ارجو الرد لاني ناوي اشتريه

kivok0 11-06-27 10:40 PM

رد: شويه اسئله عن ekol jackal dual

اخي الفاضل انا ناوي اشتري زايك بس المسدس دة مشكلو كتير انا مش خبرة بس بقولك علي اللي عرفتو عن المسدس مثل حشر الطلقة الماسورة ممكن متستحملش الطلق البلي و انا هنصحك انا لسة مشترتهوش بس انا ناوي انشاء الله هو البلو سي 06 بدون تعديل تشيل الطبة و بلية نمرة 2 او 3 مش عارف بصراحة ولو اشتريت ياريت تبلغني شكرا

marwan 11-06-27 10:45 PM

ماشي شكرا جدا

mazenger 11-06-27 11:40 PM

المسدس دة جميل جدا عن تجربه وشديد خاصة انه بيضرب اى نوع من الطلق ويمكن تعديلة لكى يضرب بلى رقم 2 ومن عيوبه هو طمس الطلاء كما ظهر من فى الاونه الاغير ة نوع فرز تانى مش جيد وبيكون عيوبه شرخ المشط من الداخل وابرة بيت النار تقبل تحياتى اخى الكريم واى استفسار ارجو الارسال لى على الخاص

محمد المهدى 11-06-28 02:08 AM

اخى الفاضل مسدس جميل لاكن موضوع البلى ليس عملى فية مسدسات اخرى ممكن تستخدم الرش او البلى و هى مجهزة لذلك و تستخدم انبوب الغاز . و ابعد عن اى تعديل فى اى مسدس و ايضا البلو* جميل * فى مشكلة ممكن تتغلب عليها هى انة يقشر اللون و مسورتة قويه ايضا ممكن تستخدم معاه الطلق الالمانى فعال و الطلق التركى ايضا الدهبى و اسمة ozk ابعد عن التعديل من فضلك

tarekvb 11-06-28 03:27 AM

طب مجربتش تشوف الايطالى

hogan 11-06-28 10:49 AM

المسدس ده معايا من قبل الثوره ملوش حل شريف ابو ضيف راجل محترم واليومين دول من كتر السلاح الصوت مبيخش مصر بقى زباله

smsmn8888 11-06-28 10:56 AM

بس 1- المسدس تا في اري مش جيد مع البلي لان الماسورة طويلة بالاضافة انة علشان يشتغل صح بيحتاج طبة بمستويين
2- النوع والعيوب تا حسب الفرز الذي انت هتجيبة
3-طيب اعرف الفرز اذاي دي المشكلة بجد لانك لازم تكون شوفت ومسكة في ايدك الجيد علشان تعرف الفرق مع العلم الفرق بيكون بسيط جدااا
4-العيوب هتظهر معاك اكيدة لو هتتعمل مع البلي لا طبعااا الخامة سفت ودي المشكلة
5- البديل اة للاسف انت امامك اختيارين
1- لاتجيب تونا من شخص مضمون 2-الفولجا الحديد وتا بسهولة بمغنطيس تستطيع انك تعرفة
اختيار 3 صعب انك تجيب مسدس رتاي وتا مش منتشر اوى
لو احتاجة اى خدمة انا تحت امرك علي الخاص وشكرااااا

azithromycin z pack 21-09-23 02:54 AM

Whexenical No Prior Prescritption

الساعة الآن 04:34 PM