الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-01-21, 07:51 PM   #1
فوزى السيد
صياد متقدم

الصورة الرمزية فوزى السيد

المدينه: رشيد بحيرة
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: مش عارف افك البندقية

انت اول حاجة تعملها دلوقت تكسر دراع التعمير وتصدة جامد وفى عندك دراع امان تحت دراع التعمير هتلاقية داخل فى البستم وبالشكل دة هى متامنة لاهتضرب ولا هتعمر تانى لان المان دة ماسك فى البستم وكمان الزناد مش فى مكانة لانك شايل التيلة فانت اولا تكر الدراع وتصدة جامد وتفصل الامان دة عن البستم هتلاقى البستم اتحرر ترجع وانت صادة لحد ما يبقا فى وضعة كدة البندقة هيبقا مش فى حالة تعمير وهتعرف تضغط على الجزء اللى فية الزناد وتطلع الزناد بس يكون معاك حد عشان يضغط لك وانت بتشل الزناد وبكدة هيبقا مافيش حاجة تصد السوستة والبستم وهما طالعين بس تخلى بالك من دراع الامان دة انى ما يكونش بايت فى الفتحة بتاعة القميص عشان ما يصدش منك تانى جرب وقولى عملت اية وحول تتصل بيا يكون افضل
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-01-21, 08:03 PM   #2
hard
صياد متفاعل

hard قام ببعض الاخطاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوزى السيد مشاهدة المشاركة
انت اول حاجة تعملها دلوقت تكسر دراع التعمير وتصدة جامد وفى عندك دراع امان تحت دراع التعمير هتلاقية داخل فى البستم وبالشكل دة هى متامنة لاهتضرب ولا هتعمر تانى لان المان دة ماسك فى البستم وكمان الزناد مش فى مكانة لانك شايل التيلة فانت اولا تكر الدراع وتصدة جامد وتفصل الامان دة عن البستم هتلاقى البستم اتحرر ترجع وانت صادة لحد ما يبقا فى وضعة كدة البندقة هيبقا مش فى حالة تعمير وهتعرف تضغط على الجزء اللى فية الزناد وتطلع الزناد بس يكون معاك حد عشان يضغط لك وانت بتشل الزناد وبكدة هيبقا مافيش حاجة تصد السوستة والبستم وهما طالعين بس تخلى بالك من دراع الامان دة انى ما يكونش بايت فى الفتحة بتاعة القميص عشان ما يصدش منك تانى جرب وقولى عملت اية وحول تتصل بيا يكون افضل
هاتصل بيك بكره ان شاء الله لما اشحن ومتشكر ليك جدا لانك رجعتلى الامل والله على العموم انا فكيت العتلة كلها والحاجات اللى لازقة فيها
hard غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-21, 08:14 PM   #3
فوزى السيد
صياد متقدم

الصورة الرمزية فوزى السيد

المدينه: رشيد بحيرة
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard مشاهدة المشاركة
هاتصل بيك بكره ان شاء الله لما اشحن ومتشكر ليك جدا لانك رجعتلى الامل والله على العموم انا فكيت العتلة كلها والحاجات اللى لازقة فيها
اهم حاجة تكون فكيت التمينة قبل ما تفك العتلة ابعتلى رقمك وانا اكلمك لالنى متابع موضوعك من يوم الخميس وكان نفسى افيدك من يومها لاكن والله كنت تعبان شوية ولسة نازل النهاردة ورحت السيبر عشان اشوفك هملت اية لانى كنت داخل وانا فى البيت من على الموبايل ومكنتش عارف ارد على الموضوع وياريت تكلمنى حالالانى ببقا سعيد وانا بقدم مساعدة للاعضاء الكرام
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links