الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-15, 01:34 PM   #1
mohd_wafik
صياد متقدم

الصورة الرمزية mohd_wafik

المدينه: cairo-nasr city
mohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريق
افتراضي يا جماعه عاوز رايكم في حاجه مهمه؟

السلام عليكم ..
انا فكرت في موضوع جميل جداا بس مينفعش اتخذ فيه قرار قبل ما اخد الموافقه و الاراء من الاخوه الصيادين .. و الموضوع هوه:-

ان اجمع المواضيع لشئ معين في موضوع واحد اثبته عشان يكون مرجعيه هامه ...
بمعنى اي موضوع للبندقيه للكرال من مواصفات و تعديلات و خلافه اجمعهم في موضوع واحد و اي موضوع للرش من حيث الانواع و الشكال و الاسعار اجمعهم في موضوع واحد و اثبته ....

بكده نكون خفينا عدد المواضيع المثبته و كمان عملنا مرجعيه هامه لكل حاجه لسهولة الحصول على المعلومات ....

اييه رأيكم ؟

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ "

اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله

mohd_wafik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-02-15, 01:39 PM   #2
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: يا جماعه عاوز رايكم في حاجه مهمه؟

استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااذ
والله يا ميدو
انا عن نفسى موافق وباصم وراك بالعشره
شوف اراء بقيت الاخوه

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-15, 01:43 PM   #3
mohd_wafik
صياد متقدم

الصورة الرمزية mohd_wafik

المدينه: cairo-nasr city
mohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااذ
والله يا ميدو
انا عن نفسى موافق وباصم وراك بالعشره
شوف اراء بقيت الاخوه
يا حبيبي ماهو انته راشق معايا في الحوار و انا هكلم روك لسه اشوف رايه ايييه ....ههههههههه

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ "

اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله

mohd_wafik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-15, 01:45 PM   #4
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى

صح طبعا يا استاذ محمد
تسلم ايديك ودماغك على الافكار الجميله
بس الاجمل بقى لو تنازلت وخليتنى اشوفك قريب
لانك وحشتنى والله
تحياتى
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-15, 01:52 PM   #5
amr naser
صياد متقدم

الصورة الرمزية amr naser

المدينه: damietta
amr naser في بداية الطريقamr naser في بداية الطريقamr naser في بداية الطريقamr naser في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى amr naser

طبعا هيبقى مفيد محمد باشا وجزاك الله كل خير
غير مقروء 12-02-15, 03:26 PM   #6
hosam hamza
صياد قديم

الصورة الرمزية hosam hamza

hosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيده

تسلم على الافكار الجميله يا محمد بك
hosam hamza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-15, 03:52 PM   #7
محمد حافظ بك
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد حافظ بك

المدينه: الاسكندرية
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى

فكرة ممتازة ..و انا كنت دايما بشوف ان المواضيع المثبته كتير فعلا.. بالتوفيق
غير مقروء 12-02-15, 08:28 PM   #8
amin hegazy
صياد قديم

الصورة الرمزية amin hegazy

المدينه: الهــرم
amin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريق

++++++++++++++++++1
فكرة ممتازه فعلا وياريت يتم تنفيذها
غير مقروء 12-02-15, 09:49 PM   #9
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

المدينه: مصر المحروسة
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى

تمام التمام _موافقة
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-16, 07:20 AM   #10
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

هيكون مرجع كويس واسهل ... فكره جميله من انسان غالى واخ عزيز
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-16, 08:01 AM   #11
messam
صياد متقدم

الصورة الرمزية messam

المدينه: الزقازيق
messam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريقmessam في بداية الطريق

فكرة ممتازة ربنا يوفقك ان شاء الله

القناص القديم

فريق الشرقية للصيد والرماية
messam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-16, 09:31 AM   #12
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohd_wafik مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ..
انا فكرت في موضوع جميل جداا بس مينفعش اتخذ فيه قرار قبل ما اخد الموافقه و الاراء من الاخوه الصيادين .. و الموضوع هوه:-

ان اجمع المواضيع لشئ معين في موضوع واحد اثبته عشان يكون مرجعيه هامه ...
بمعنى اي موضوع للبندقيه للكرال من مواصفات و تعديلات و خلافه اجمعهم في موضوع واحد و اي موضوع للرش من حيث الانواع و الشكال و الاسعار اجمعهم في موضوع واحد و اثبته ....

بكده نكون خفينا عدد المواضيع المثبته و كمان عملنا مرجعيه هامه لكل حاجه لسهولة الحصول على المعلومات ....

اييه رأيكم ؟
محمد باشا بعد التحية.
والله حضرتك ابن حلال لأنى بقالى يومين بأفكر فى كثرة المواضيع المثبته خاصة انها لو ملأت الصفحة الاولى لن نستطيع رؤية اى موضوع جديد لأن المواضيع المثبته بتظهر فى كل صفحة مش الصفحة الاولى فقط.
أنا وصلت لفكرة أسهل بكتير من تجميع المواضيع فى موضوع واحد وهى عمل ملف واحد فى بداية كل قسم والملف يسمى (المواضيع المثبته) وبداخل الملف توضع كل المواضيع المثبته كما هى.
يعنى مثلا لو دخلت قسم (الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها) حيبقى فى ملف واحد فقط فى بداية الصفحة (المواضيع المثبته) ومن تانى سطر حتلاقى المواضيع الجديدة.
من وجهة نظرى تجميع اكثر من موضوع لأكثر من عضو حتى لو المعلومة عن شئ واحد غير عملى لأختلاف وجهات النظر بين الاعضاء حتى ولو فى نفس الموضوع وسيعطى المشرف ادخال او حذف مايراه عملى من وجهة نظره الشخصية التى قد تتفق او تتعارض مع صاحب الموضوع الاصلى وده ممكن يدخلنا فى جدال نحن فى غنى عنها.
دى وجهة نظرى الشخصية وللأدارة الرأى الاخير فيما تراه للصالح العام.
خالص تحياتى للجميع.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-18, 03:55 PM   #13
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي

الصورة الرمزية dr_mohasan

المدينه: القاهرة
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: يا جماعه عاوز رايكم في حاجه مهمه؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
محمد باشا بعد التحية.
من وجهة نظرى تجميع اكثر من موضوع لأكثر من عضو حتى لو المعلومة عن شئ واحد غير عملى لأختلاف وجهات النظر بين الاعضاء حتى ولو فى نفس الموضوع وسيعطى المشرف ادخال او حذف مايراه عملى من وجهة نظره الشخصية التى قد تتفق او تتعارض مع صاحب الموضوع الاصلى وده ممكن يدخلنا فى جدال نحن فى غنى عنها.
.
ازيك يا استاذ عادل , اعتقد ان المقصود هو تجميع روابط الموضوعات فى موضوع واحد حتى يسهل الوصول لها , لأن تجميع الموضوعات نفسها مش ممكن يحصل عمليّاً

وتحيّاتى لمحمد وفيق على فكرته الجميلة

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-19, 12:44 AM   #14
مشرف عام 1
صياد نشيط

مشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريقمشرف عام 1 في بداية الطريق

غير موافق
لصاحب الموضوع المميز مطلق الحق فى تثبيت موضوعه بأسمه
من الممكن تنفيذ هذه الفكره فى المواضيع الغير مثبته
تقبل تحياتى
غير مقروء 12-02-19, 01:05 AM   #15
محمد أنور
صياد نشيط

الصورة الرمزية محمد أنور

المدينه: الأسكندرية
محمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريقمحمد أنور في بداية الطريق

الله ينور
دماغك تتاقل بالويبلى
ونثبت موضوع واحد و كل اللى عند معلومة يدخل يحطها
موفق يا كبير

sponsor links