الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-17, 10:44 PM   #1
al malik
صياد جديد

al malik مستواه غير معروف
افتراضي رد: اجابة سؤال كيفية استيراد المسدسات الحية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb مشاهدة المشاركة
هما قلولى كدا فى الامن العام السبب مش عارفه.و على فكرة انت مش بترجم اذن الشراء بس انت كمان محتاج اذن الاستيراد
بس انا لما كلمت الامن العام قاللولى ان الموافقة الخاصة بى وصلت الامن العام و ان الخطوات كالاتى اننى اقوم باحضار اذن الشراء +بوليصة الشحن مترجمة للغة العربية + فاتورة الشراء مترجمة للغة العربية و هم سوف يصدروا لى اذن افراج جمركى اذهب به الى جمارك قرية البضائع فى مطار القاهرة و اقوم بالافراج عن الاسلحة ,,, فالسؤال الان كيف سوف احصل على وثيقة اذن الاستيراد من الامن العام و انا ليس لدى لا بوليصة الشحن و لا الفتورة ارجو منك المساعدة فى فهم الموضوع و ما هو الذى قاله لك الامن العام بالظبط و شكرا
al malik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-08-18, 01:28 AM   #2
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق
افتراضي رد: اجابة سؤال كيفية استيراد المسدسات الحية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al malik مشاهدة المشاركة
بس انا لما كلمت الامن العام قاللولى ان الموافقة الخاصة بى وصلت الامن العام و ان الخطوات كالاتى اننى اقوم باحضار اذن الشراء +بوليصة الشحن مترجمة للغة العربية + فاتورة الشراء مترجمة للغة العربية و هم سوف يصدروا لى اذن افراج جمركى اذهب به الى جمارك قرية البضائع فى مطار القاهرة و اقوم بالافراج عن الاسلحة ,,, فالسؤال الان كيف سوف احصل على وثيقة اذن الاستيراد من الامن العام و انا ليس لدى لا بوليصة الشحن و لا الفتورة ارجو منك المساعدة فى فهم الموضوع و ما هو الذى قاله لك الامن العام بالظبط و شكرا
ايوة الكلام دا بعد ميكون المسدس وصل مصر لكن عشان تشترى من برا هتحتاج اذن الاستيراد. هتروح الامن العام باذن الشراء و رقم تصديق الامانة و تقولوهم عايز نسخة من اذن الاستيراد عشان ابعتو للبلد اللى هجيب منها الطبنجة.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links