الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-23, 10:21 PM   #1
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي اغرب طلعه ليا في حياتي

[size="4"][/sizeالسلام عليكم

انا انهردي هحكلكم طلعطي الغريبه اوي انا طلعت انردي الصبح بعد الفجر علي الساعه 6 كده

و بداة علي بركة الله و اول يمامه ضربتها من مسافه تيجي 10 متر و للاسف الطلقه جت تحديها و

قلت عادي هكمل و الغريب بقا ان مفيش اي حاجه ضربتها و وقعت في اليوم ده خلصت بتاع 180 رشه و رجهت فاااااااااااااااضي من غير حاجه

مش عارف ايه الحصل كان يوم نحس اوي عليه ده كان اغرب يوم اصطاد فيه في حياتي كلها و الغريب تاني ان كل حاجه اضربها تري و متقعش و حتي الحمام بقيت اضربو و الره تلزق في صدره و برضو يطير و حتي حمان في حمامه جننتني ضربتا و طارة من فوقي و ببص عليها اتلقيت جنحها غرقان دم و بطير انا كده اتجننت و كمان الغربي ان حتي العصافير كانت الرشه بتيجي في دلهم و كمان كانوا بيريشوا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دي اغرب طلعه ليه في حياتي انا اتجننت و كمان كانت الطيور قليله اوي من عارف ليه

بس انا حاسس ان ربنا بيعقبني علشان و انا في اول الطلعه كنت اي قطه بفها بضربها علشان انا كنت مخنوق منهم اوي عندنا في بتنا في قطه بعيشه تحت السلم كل مره اتلاقيها بتتبول علي الجزم و الشباشب بتعتي و تخلي ريحتهم زي الزفت علشان كده انا اتعصبت و حلفت ان اي قطه هشفها هضربها بالبندقيه و اجي ربنا عقبني علي كده ههههههههههه

بس كده هو ده اغرب يوم ليه في حياتي كصياد

و الحمد لله علي كل شيء

بالتوفيق للجميع
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-08-24, 04:04 AM   #2
hemi afifi
صياد نشيط

الصورة الرمزية hemi afifi

المدينه: الاسكندريه
hemi afifi مستواه غير معروف
افتراضي رد: اغرب طلعه ليا في حياتي

عشان قطه واحده عملت فيك كده بتضرب اي قطه تشوفها !!!! ارحموا من في الارض يرحمكم من في السماء يا أخي ده الواحد بيشوف القطه متصابه يعالجها ابتغاء في العتق من النار بلاش اللي بتعمله ده عشان ربنا يرزقك و يرحمك
غير مقروء 12-08-24, 06:03 AM   #3
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى

اوسمتي

الصورة الرمزية Orabi

المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى

معلش يا باشا في طلعات كده بتبقي مقفله و تعقدك الجاي أحسن إن شاء الله.. بلاش ضرب القطط و تذكر أن أمراه دخلت النار بسبب قطه، فأرحموا من في الأرض يرحمكم من في السماء.
غير مقروء 12-08-24, 07:10 PM   #4
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى

و لله يا جماعه انا زعلان علشان عملت كده في القطط و لله انا لحد دلوقتي ميري بيانبني بس اعمل ايه انا كنت متغاظ منهم قوووووووووي
غير مقروء 12-08-24, 07:30 PM   #5
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

الصورة الرمزية M.SHADY

المدينه: القاهره
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY

بقولك ايه حاول تركز و انت بتكتب علشان الموضوع بتاعك كله غلطات املائيه و عذبنى و انا بتابعه . و ضرب الحيوانات عمال على بطال حرام شرعا . و هتاخد حقها منك يوم القيامه و الله اعلم
غير مقروء 12-08-25, 02:36 AM   #6
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
بقولك ايه حاول تركز و انت بتكتب علشان الموضوع بتاعك كله غلطات املائيه و عذبنى و انا بتابعه . و ضرب الحيوانات عمال على بطال حرام شرعا . و هتاخد حقها منك يوم القيامه و الله اعلم
تصدق بجد مليان غلطات املائيه بس اصل انا كنت بكتب بسرعه علشان الحق متش الريال و برشلونه معلش و بخصوص القطط دي و لله هتكون اخر مره ............

شكرا لمرورك
غير مقروء 12-08-25, 02:39 AM   #7
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى

الصورة الرمزية ahmed yasser

المدينه: الزقازيق
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser

بتحصل فى احسن الطلعات ههههههههههههههه انا فى يوم طلعت طلعة من الساعة 7 الصبح للساعة 9 بالليل والصيد كان بندقية وسنارة ورجعت البيت بسمكة صغيرة اوى وعصفورة وسعات تانية الحمد لله الطلقة بحاجة ويطلع بالسمكتين فى سحبة واحدة
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-25, 08:22 AM   #8
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
بتحصل فى احسن الطلعات ههههههههههههههه انا فى يوم طلعت طلعة من الساعة 7 الصبح للساعة 9 بالليل والصيد كان بندقية وسنارة ورجعت البيت بسمكة صغيرة اوى وعصفورة وسعات تانية الحمد لله الطلقة بحاجة ويطلع بالسمكتين فى سحبة واحدة
الحمد لله علي كل شيء بس كويس انك رجعت بحاجه في ساعتين انا خرجت من الساعه 6 و رجعت علي 10 و من غير حتي ريشه

ان شاء الله انا هطلع فجر بكره و ان شاء الله الامور تتحسن

sponsor links