الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-30, 11:42 AM   #1
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية abo amar

المدينه: القاهرة
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: حملة المقاطعه

احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-08-30, 12:38 PM   #2
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
احب اعرف بس الناس اللى بتتكلم عن الاسعار وغلوها واقولها بملى فمى والله والله الموضوع ان فعلا الاسعار بتيجى من تجار الجمله غاليه فانت بالتالى بتغلى فى القطاعى ولو روحت لتاجر الجمله سالته هيقولك المستورد غلى عليه الاسعار فالبتالى هو كمان غلى ولو روحت المستورد سالته هيقولك المصنع اللى كنت باخد منه غلى عليا والحاجات مبقتش اعرف ادخلها بسهوله وصداع ووش وفى الاخر مش هتعرف مين السبب بس انا ارى ان السبب هى الرءوس الكبرى المستوردين هم اللى بيتحكمو فى اسعار السوق لكن التجار الصغار لا ناقه لهم ولا جمل ليس لهم من الامر شيء
الاخ العزيز ابو عمار بعد التحية.
انا مع حضرتك فى كل كلامك ماعدا الجزء بتاع المصنع هو اللى بيغلى السعر.
الفكرة ان لو الاعضاء قاطعوا الشراء من تجار المنتدى والمحلات أكيد المستورد هيشعر ان مبيعاته ايضا تأثرت. عل وعسى يراجع نفسه ويرحم المستهلك شوية ومش لازم الربح يكون بنسبة %100 او أكثر.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-30, 02:47 PM   #3
Mostafa Elbana
صياد متفاعل

المدينه: المهندسين
Mostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mostafa Elbana

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
يا كبير والله إحنا عارفين إن تجار المنتدى ناس محترمة والمفروض فى الأساس إنهم يقفوا معانا ضد إستغلال المستوردين ويبلغوهوم إن فى حملات مقاطعة وإن المبيعات مش أوى علشان الكبار يبطلوا إستغلال
Mostafa Elbana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links