الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-19, 10:24 AM   #1
mzkader
صياد متقدم

الصورة الرمزية mzkader

المدينه: القاهرة
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: المشرف العام 1 = المجلس العسكرى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.amg مشاهدة المشاركة
يا فندم أنا شخصيا معرفوش.. ومبشكش في إحترامه إطلاقا.. هوا صياد قديم وواخد تقييم عالي وأكيد دا نابع من كونه محترم ومهذب

لكن أنا شوفت مشاركتين ليه:
واحده بيشتم فيها الجيش وبيشتم أي حد يحاول يدافع أو يخالف الرأي
وواحدة بيشتم فيها المشرف العام

والمشاركتين لا تحتمل رأي آخر غير رأيه

وأنا شخصيا مغلطش فيه إطلاقا.. أنا بقول الإنسحاب خير من الأسوب دا
من الواضح يا باشمهندس أن حضرتك راجل محترم و أسلوبك راقى بس المهندس سيد صديق شخصى لى و أنا بوضح لحضرتك حقيقة طباعه و حضرتك ممكن تراجع مواضيعوا و هاتكتشف ده بنفسك أو لو حضرتك تعرف حد من المنتدى يعرفو هايقولك نفس الكلام و يمكن أكثر بعدين ماتخفش بالنسبة للموضوع ده أول ما حد يصحى من الإدارة أو المشرف العام هاتلاقى الموضوع ده أتحذف
غير مقروء 11-12-19, 10:30 AM   #2
eng.amg
صياد قديم

الصورة الرمزية eng.amg

المدينه: Haram, Giza
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader مشاهدة المشاركة
من الواضح يا باشمهندس أن حضرتك راجل محترم و أسلوبك راقى بس المهندس سيد صديق شخصى لى و أنا بوضح لحضرتك حقيقة طباعه و حضرتك ممكن تراجع مواضيعوا و هاتكتشف ده بنفسك أو لو حضرتك تعرف حد من المنتدى يعرفو هايقولك نفس الكلام و يمكن أكثر بعدين ماتخفش بالنسبة للموضوع ده أول ما حد يصحى من الإدارة أو المشرف العام هاتلاقى الموضوع ده أتحذف
متشكر يا سيدي العزيز بس أنا أتعلمت دايما إن المناقشة ليها أسلوب. ودا إلي بيفرق بين المتعلم والجاهل.
وعموما أنا مقللتش من إحترامه خالص هوا علي عيني وراسي طبعا .. بس لما يكون الواحد مستفز ومتنرفز وغير مستعد للحوار .. المفروض يسكت وينسحب.. أنا بعمل كدا لما أحس أني علي وشك فقدان الأعصاب.
دا لتجنب المشاكل ولإبقاء إحترامي لنفسي وإحترام الناس ليا

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-19, 10:38 AM   #3
mzkader
صياد متقدم

الصورة الرمزية mzkader

المدينه: القاهرة
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.amg مشاهدة المشاركة
متشكر يا سيدي العزيز بس أنا أتعلمت دايما إن المناقشة ليها أسلوب. ودا إلي بيفرق بين المتعلم والجاهل.
وعموما أنا مقللتش من إحترامه خالص هوا علي عيني وراسي طبعا .. بس لما يكون الواحد مستفز ومتنرفز وغير مستعد للحوار .. المفروض يسكت وينسحب.. أنا بعمل كدا لما أحس أني علي وشك فقدان الأعصاب.
دا لتجنب المشاكل ولإبقاء إحترامي لنفسي وإحترام الناس ليا
كلامك سليم 100*100 بس هارجع و أقول لحضرتك
أولا راجع كل مواضيعه و مشاركاته.
ثانيا أسال عنه لو ليك أصدقاء على المنتدى
ثالثا من الواضح أن فى مشكلة مابينوا و بين المشرف و للعلم المهندس سيد كان من طاقم الإدارة و هو الــ طلب التنحى من الإدارة

sponsor links