الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-17, 01:54 PM   #1
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي طلب من تجار المنتدى المحترمين

اتوجه بهذا بالطلب الى تجار المنتدى

وخصوصا من يقولون ان هناك فى الاسلحة التركى خصوصا فرز اول وثانى

ارجو من احد التجار المحترفين وعلى سبيل المثال الاكثرهم شهرة على الاطلاق فى المنتدى والذى نشهد له كلنا بالكفاءة والاحترام وهو ايضا من طاقم الادارة الاستاذ هشام سمير او الاخ ابو سيف وهو ايضا من اخواننا فى المنتدى وله كل الاحترام او الاستاذ كيموبوس او اى تاجر عموما فى المنتدى مع حفظ الالقاب والمقامات ان يوضح لنا الفارق بين الفرز الاول والفرز الثانى مدعوم بالصور وان لم يكن هناك صور فاعتقد انه ليس هناك فرز ثان اريد يا سادة الدليل القاطع حتى لا يساورنا الشك فيما نشترى ومنها ايضا ان نعلم الفرق بينهم من باب الخبره للتفرقه بينهم حتى لا نكون عرضة للنصب اما اذا كان تجار المنتدى يتعاملون فقط بالسمع فهذا لا يصح برجو من التاجر الذى يقول ان هناك فرز اول وثانى ان يدعم كلامه والا فليس هناك فرز اول او ثانى على الاطلاق وشكرا لكم ارجو الرد من التجار للافادة لان هذا الموضوع اصبح يتردد كثير ونحن مهما بلغنا من خبرة لن نكون اجدر من تجار المنتدى وشكرا لكم
غير مقروء 11-07-17, 02:11 PM   #2
smsmn8888
صياد قديم

الصورة الرمزية smsmn8888

smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: طلب من تجار المنتدى المحترمين

للاسف الموضوع تا الذي يجاوب عليك هم المستوردين لانهم هم فقط الذي يعلمو ان الفرذ الذي في مصر غير الذي في تركياا تماما في فرق كبير وتا بشهادة احد الاعضاء الكبار في المنتداء وهو قادم من تركيا وشاف بعنية الفنش الموجود في تركيا فبالتالي التاجر او المستورد اكيد بيتحكم في القصة دي والدليل الاخر ان الموجود في السوق الان غير الموجود من قبل
مع الاحترام للتجار الذي بيكذبو القصة دي كل واحد حر في راية
غير مقروء 11-07-17, 02:20 PM   #3
mzkader
صياد متقدم

الصورة الرمزية mzkader

المدينه: القاهرة
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
اتوجه بهذا بالطلب الى تجار المنتدى

وخصوصا من يقولون ان هناك فى الاسلحة التركى خصوصا فرز اول وثانى

ارجو من احد التجار المحترفين وعلى سبيل المثال الاكثرهم شهرة على الاطلاق فى المنتدى والذى نشهد له كلنا بالكفاءة والاحترام وهو ايضا من طاقم الادارة الاستاذ هشام سمير او الاخ ابو سيف وهو ايضا من اخواننا فى المنتدى وله كل الاحترام او الاستاذ كيموبوس او اى تاجر عموما فى المنتدى مع حفظ الالقاب والمقامات ان يوضح لنا الفارق بين الفرز الاول والفرز الثانى مدعوم بالصور وان لم يكن هناك صور فاعتقد انه ليس هناك فرز ثان اريد يا سادة الدليل القاطع حتى لا يساورنا الشك فيما نشترى ومنها ايضا ان نعلم الفرق بينهم من باب الخبره للتفرقه بينهم حتى لا نكون عرضة للنصب اما اذا كان تجار المنتدى يتعاملون فقط بالسمع فهذا لا يصح برجو من التاجر الذى يقول ان هناك فرز اول وثانى ان يدعم كلامه والا فليس هناك فرز اول او ثانى على الاطلاق وشكرا لكم ارجو الرد من التجار للافادة لان هذا الموضوع اصبح يتردد كثير ونحن مهما بلغنا من خبرة لن نكون اجدر من تجار المنتدى وشكرا لكم
المشكلة يا أستاذ سيد ان فى تجار فرز أول وتجار لحد الفرز العاشر وكل واحد و نصيبه فى التاجر الــ هايئع فى أيده. طبعا فاهمنى :-)
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-17, 03:13 PM   #4
superman2
صياد متقدم

اوسمتي

الصورة الرمزية superman2

superman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدىsuperman2 من اهم اعضاء المنتدى

انا كل معلوماتي واللي شفتها بعيني اني من حوالي شهرين كنت بشتري بلو سي 06 من احد التجار علي المنتدي ولما رحت باسأله عن نوع الفرز وقال لي بكل سراحة انه فرز تاني واراني الفرق وهو ان الماسورة بتاعته كانت جزئين وممسوكة بلحام وساعتها رفضت اني اخد المسدس واشتريته من شريف ابو ضيف ايام العرض بتاعه ... ده كل اللي شفته واظن انه يثبت وجود فرز اول وفرز تاني .
superman2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-17, 04:09 PM   #5
أبو سلطان
صياد متقدم

الصورة الرمزية أبو سلطان

أبو سلطان في بداية الطريقأبو سلطان في بداية الطريقأبو سلطان في بداية الطريقأبو سلطان في بداية الطريق

[QUOTE=superman2;151427]انا كل معلوماتي واللي شفتها بعيني اني من حوالي شهرين كنت بشتري بلو سي 06 من احد التجار علي المنتدي ولما رحت باسأله عن نوع الفرز وقال لي بكل سراحة انه فرز تاني واراني الفرق وهو ان الماسورة بتاعته كانت جزئين وممسوكة بلحام وساعتها رفضت اني اخد المسدس واشتريته من شريف ابو ضيف ايام العرض بتاعه ... ده كل اللي شفته واظن انه يثبت وجود فرز اول وفرز تاني .[/QUOTE

ممتاز وجزاك الله كل خير
أبو سلطان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-17, 04:34 PM   #6
amr7
صياد متقدم

الصورة الرمزية amr7

amr7 مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superman2 مشاهدة المشاركة
انا كل معلوماتي واللي شفتها بعيني اني من حوالي شهرين كنت بشتري بلو سي 06 من احد التجار علي المنتدي ولما رحت باسأله عن نوع الفرز وقال لي بكل سراحة انه فرز تاني واراني الفرق وهو ان الماسورة بتاعته كانت جزئين وممسوكة بلحام وساعتها رفضت اني اخد المسدس واشتريته من شريف ابو ضيف ايام العرض بتاعه ... ده كل اللي شفته واظن انه يثبت وجود فرز اول وفرز تاني .
هو الفرز الاول الماسورة مش ممسوكة بلحام؟
ويعني ايه الماسورة جزئين؟
amr7 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-17, 04:48 PM   #7
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات

hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق

بص ياباشا باختصار شديد وانا قلت الكلام ده قبل كده

مصدر المسدسات فى مصر كلها واحد ملوش تانى

وعليه فان كان المسدس اللى فى مصر فرز اول يبقى كله اول

ولو اللى فى مصر فرز عاشر يبقى كله فرز عاشر

واللى عنده كلام غير ده عليه بالدليل القاطع
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-17, 04:57 PM   #8
sayedlabib
صياد قديم

sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
بص ياباشا باختصار شديد وانا قلت الكلام ده قبل كده

مصدر المسدسات فى مصر كلها واحد ملوش تانى

وعليه فان كان المسدس اللى فى مصر فرز اول يبقى كله اول

ولو اللى فى مصر فرز عاشر يبقى كله فرز عاشر

واللى عنده كلام غير ده عليه بالدليل القاطع
هو ده الكلام اللى انا بحس انه صحيح لان مافيش واحد بيجيب فرز وغيره بيجيب فرز تانى

حضرتك عارف ان الحوت الكبير هو محمد فتح الله فى الاسكندرية وفى على مااعتقد واحد اسمه الحاج على او حاجه زى كده دول اهم المستوردين الباقى بقى تجار وكلهم بياخدوا من مكان واحد وكلهم بياخدوا من بعض عشان يمشوا امورهم بس برضه انا مصر على ان اللى يقول ان فى اكتر من فرز يجيب الدليل حتى صوره على الاقل عشان بجد نستفيد
غير مقروء 11-07-17, 09:27 PM   #9
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

وبالمرة الصينى ان وجد عشان الامور تكون واضحة
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-18, 08:06 AM   #10
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

سيد بيه حبيب انا آسف على التأخير فى الرد يا باشا
اولاً اشكر حضرتك كل الشكر على كلمات الثناء والمجامله اللطيف التى تقدمت بها وه>ا ليس بغريب على شخص بمثلكم
بخصوص موضوع الفرز الاول من التانى
انا هرد على حضرتك بطلب تفسيرات
تفسر بيه ان مسدس يكون الامان تمام وواحد تانى الامان بايظ او بيشتغل يومين ويبوظ
تفسر بأيه ان فىه مسدس بيحشر ومسدس تانى نفس النوع وبنفس الطلقات مبيحشرش
تفسر بأيه تعليق مسدس فى الضرب واخر الابره فيه رائعه وعمره ما علق
خلاصة الكلام
غير كدا الفنش فى بعض الاحيان بيكون رائع وفى بعضها بيكون زباله (اسف فى اللفظ )
حضرتك اكيد عارف ان شركة ايكول شركه كبيره و فيه مرحلة مرور المنتج بعاملى الجودا والكفاءه يعنى مستحيل هيسيبو حاجه تمر معيوبه بدون سبب
يا سيد بيه انا عمر سعرى ما كان عالى ومع ذلك الشىء اللى كان بيظهر فيه عيوب كنت ببيعه بخساره لانى عارف انه فرز تانى وكان من مصلحتى ان انكر مسألة الفرز الاول والتانى علشان ابيع التانى بسعر الاول لانى سعرى فى الفرز الاول كان اقل من الناس بكت ومر عليا من المسدسات المعيوبه دى كتير جداً
الحاجه التانيه طبعاً حضرتك مش خافى عليك ان المفروض كل المسدسات بتخرج من مصنعها مقفوله زى القديمى اللى كان موجود فى السوق تفسر بأيه ظهور عدد كبير من الاسلحه المفتوحه فجاءهخ ومره واحده
انا هحط لحضرتك روابط بعض المواضيع ومحتاج من حضرتك تفسير عليها
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=12395
غير مقروء 11-07-18, 10:44 AM   #11
sayedlabib
صياد قديم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
سيد بيه حبيب انا آسف على التأخير فى الرد يا باشا
اولاً اشكر حضرتك كل الشكر على كلمات الثناء والمجامله اللطيف التى تقدمت بها وه>ا ليس بغريب على شخص بمثلكم
بخصوص موضوع الفرز الاول من التانى
انا هرد على حضرتك بطلب تفسيرات
تفسر بيه ان مسدس يكون الامان تمام وواحد تانى الامان بايظ او بيشتغل يومين ويبوظ
تفسر بأيه ان فىه مسدس بيحشر ومسدس تانى نفس النوع وبنفس الطلقات مبيحشرش
تفسر بأيه تعليق مسدس فى الضرب واخر الابره فيه رائعه وعمره ما علق
خلاصة الكلام
غير كدا الفنش فى بعض الاحيان بيكون رائع وفى بعضها بيكون زباله (اسف فى اللفظ )
حضرتك اكيد عارف ان شركة ايكول شركه كبيره و فيه مرحلة مرور المنتج بعاملى الجودا والكفاءه يعنى مستحيل هيسيبو حاجه تمر معيوبه بدون سبب
يا سيد بيه انا عمر سعرى ما كان عالى ومع ذلك الشىء اللى كان بيظهر فيه عيوب كنت ببيعه بخساره لانى عارف انه فرز تانى وكان من مصلحتى ان انكر مسألة الفرز الاول والتانى علشان ابيع التانى بسعر الاول لانى سعرى فى الفرز الاول كان اقل من الناس بكت ومر عليا من المسدسات المعيوبه دى كتير جداً
الحاجه التانيه طبعاً حضرتك مش خافى عليك ان المفروض كل المسدسات بتخرج من مصنعها مقفوله زى القديمى اللى كان موجود فى السوق تفسر بأيه ظهور عدد كبير من الاسلحه المفتوحه فجاءهخ ومره واحده
انا هحط لحضرتك روابط بعض المواضيع ومحتاج من حضرتك تفسير عليها
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=12395

شكرا يا هشام باشا على ردك وده مش كلام مجامله دى حقيقة انتا راجل كل الناس بتشهدلك بالاحترام والكفاءة وشاكر على ردك هو فعلا رد مقنع الى حد كبير فعلا فى مسدسات من نفس النوع ولكن احدها بعيوب والاخر بدون حتى البلو سى هناك من يقول انه بيحشرالتركى وممكن تلاقى قطعه تانيه شغاله 100 100 مع اى نوع طلقات يبقى فعلا فى حد فى السوق بياخد المسدسات اللى معدتش من قسم مراقبة الجوده بسعر زهيد وبيبيعها بنفس سعر الجيد او اللى حضراتكم بتقولوا عليه فرز اول وفرز تانى شاكر جدا لاهتمامك وعشان كده طلبى كان موجه ليك من الاول لانك من اكثر التجار تعامل مع الاسلحة شكرا يا هشام باشا والهدف من هذا الموضوع توعيه الاعضاء حتى لا يقع احدا فريسه فى يد من لا يرحمه فوالله العظيم فى الاونه الاخير كثر المتاجرون بالكلام تلاقى التاجر يبيع كلام ويقولك لو فى حاجه اعتبره بتاعى والحقيقة انك مابتشوفهوش تانى
بس عن تجربة احد اصدقائى مع بعض التجار ومن ضمنهم حضرتك يا هشام بيه شكرلى فيك جدا وقاللى انك معندكش مشكله فى انك ترجع اى قطعه سلاح فيها مشكله دى حقيقة حبيت اذكرها لوجه الله تعالى واشكرك للمره الثالثه على اهتمامك وردك
غير مقروء 11-07-18, 10:58 AM   #12
كفافى1
صياد متقدم

الصورة الرمزية كفافى1

المدينه: شبرا - مصر
كفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريق

سيد باشا لبيب
بعد اتحية
معروف أنه فى كل مصنع يوجد خط انتاج وبالتالى يوجد خط للجودة
فريق الجودة هو المسئول عن فرز القطع التى تم انتاجها لآخراجها للسوق
فإذا وجد عيب فى احدى القطع يتم رفعها من على السير وتوضع لوحدها وتعتبر بها عيب
يتم بيع المسدس الذى تطابقة شروط الجودة به
اما الباقى اما يعدم ويعاد تصنيعه
او فى تاجر يؤخذه على عيبه ويكتب إقرار بذلك
اما نحن فى مصر فدائماً نحب نشترى الفرز الثالث والرابع والثانى علشان رخص سعره مع بعض من الفرز الأول ويجوا كلهم فى رسالة وحده .
وكل قطعة تكون نصيب اللى يؤخذها
تحياتى
ياسر الكفافى
غير مقروء 11-07-18, 11:13 AM   #13
sayedlabib
صياد قديم

شكرا يا ياسر باشا على ردك ايوه كده عايزين التجار الحلوين يفهمونا ومنتظر من حضراتكم المزيد ان شاء الله
غير مقروء 11-07-18, 11:13 AM   #14
كفافى1
صياد متقدم

الصورة الرمزية كفافى1

المدينه: شبرا - مصر
كفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريق

يا ابو السيد انت تأمر
غير مقروء 11-07-18, 03:51 PM   #15
mzkader
صياد متقدم

الصورة الرمزية mzkader

mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده

اى مصنع فى الدنيا فى رقابة و جودة صعب جدا يطلع سلعة معيوبة على انها فرز اول ولكن يوجد تجار ممكن يشتروا الحاجات الــ فيها عيوب صناعة من المصنع على انها فرز ثانى او ثالث ويوردوها للمستورد بنفس مواصفتها سواء أول أو ثانى أو ثالث والمستورد ينزلها للتجار وهنا السؤال هل التلاعب من المستورد ام من التجار؟
الله أعلم ممكن يكون من اى واحد فبهم وممكن يكون من الأثنين المهم ان ربنا مابيباركش فى الحرام
غير مقروء 11-07-18, 11:08 PM   #16
sayedlabib
صياد قديم

احلى من الشرف مافيش ولا ايه على راى عمنا توفيق الدقن

سبحان الله والله فعلا الحلال هو الحلال دايما جميل والحرام نهايته دايما خراب الحمد لله اللهم اكفنى بحلالك عن حرامك واغننى بفضلك عن من سواك
غير مقروء 11-07-19, 09:08 AM   #17
mzkader
صياد متقدم

الصورة الرمزية mzkader

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
احلى من الشرف مافيش ولا ايه على راى عمنا توفيق الدقن

سبحان الله والله فعلا الحلال هو الحلال دايما جميل والحرام نهايته دايما خراب الحمد لله اللهم اكفنى بحلالك عن حرامك واغننى بفضلك عن من سواك
امييييييييييين
غير مقروء 11-07-19, 11:52 AM   #18
kiko_2015
صياد قديم

المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى

معلش يا باشا اسف الرد متاخرا علي موضوعك عشان معنديش نت ف مطروح
بالنسبه لموضوع الفرز البضاعه اللي موجوده معايا مثلا هي الموجوده في مصر بقالها 6 شهور
الحمدلله مجاش اي شكوي قبل كده من اي عميل و بالتالي الحمد لله البضاعه بتاعتنا كويسه
لكن
اللي شوفتو بعيني حاجتين..والحاجتين دول شوفتهم مؤخرا
اول شيء في ايكول جاكال ديوال الامان بتاعو مش شغال
تاني شيء شوفت ايكول فيرات ماجنم ملوش علاقه بالايكول فيرات ماجنم
الكتابه اللي عليه محفوره مش مطبوعه..الخزنه بتاعتو مختلفه جدا في الخامه..هو ماسوره مقفوله واللي اشتراه اشتراه قبل الثوره و كان جاي يبدلو من عندي بفيرات مفتوح ودفع فرق كمان
مع ان المسدس بتاعه اعتقد افضل بكتير بس مقفول
عاوز اضيف شيء كمان وهو اعتقاد شخصي والله اعلم...لا اعتقد ان مصر تسمح باستيراد مسدسات صوت مفتوحه..لو حد عنده مسدس اشتراه قبل الثوره يجيبو و اعتقد ان هتلاقي فرق بين الموجود دلوقتي
علي الاقل في كلمة ايكول المحفوره و ليس المطبوعه..والعلبه البلاستيك محفور عليها علامة ايكول
ده كل اللي عندي بما يرضي الله..غير كده البضاعه اللي ف السوق المصري كلها مصدر واحد و نوع واحد من 6 شهور مع كل التجار
غير مقروء 11-07-19, 01:31 PM   #19
sayedlabib
صياد قديم

تسلم على الرد يا ابو سيف باشا وكلام قيم فعلا وانا معاك انى حاسس ان كل الموجود اصدار مختلف القديم كله محفور عليه بس دايما تلاقى المحفورعليه ماسورة مقفوله وده اكبر دليل على انه منتج اصلى غير مقلد او مهرب والله اعلم
غير مقروء 11-07-21, 03:05 PM   #20
shahyn
صياد جديد

shahyn مستواه غير معروف

كل المنتجات التركي منها فرز أول وثاني وثالث ورابع، بس الفرق ما بيكونشي في مواصفات القطعة ولا شكلها، الإيكول تحديدا بتعمله أربع شركات، وكل واحدة لها مواصفات خاصة في خامات الصنع وجودة التشطيب
يعني أنا شوفت في بورصا-تركيا مسدس فرات ماجنوم مصنوع من الإستانليس الذهبي وعليه شغل حفر وتنزيل ومكتوب عليه إهداء ومن صناعة شركة فولتران-إيكول، ولو القطعة دي نزلت مصر تبقى تتباع بعشر آلاف مقارنة بالموجود هنا
shahyn غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-21, 05:03 PM   #21
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات

hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق

المرة الالف بقول

لو الفرز اللى فى مصر فرز عاشر بس كله عاشر اى حد يقول فى تاسع وعاشر يثبت بالدليل

البضاعه كلها مصدرها واحد فقط وحط تحت ففقط مليون خط

اما ان فى حته تعلق والتانيه مش بتعلق مع احترامى لاى حد ده مش دليل لان الكلام ده ممكن يحصل فى اى منتج تانى حتى فى العربيات

معلومة : البضاعة الموجوده فى مصر دخلت على اربع مرات واخر شحنة وصلت اللى كان فيها الفولجا والفايبر المفتوح مع بعض

والصاحى معانا حيعرف الصح فين
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-21, 05:52 PM   #22
kiko_2015
صياد قديم

المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المرة الالف بقول

اما ان فى حته تعلق والتانيه مش بتعلق مع احترامى لاى حد ده مش دليل لان الكلام ده ممكن يحصل فى اى منتج تانى حتى فى العربيات

معلومة : البضاعة الموجوده فى مصر دخلت على اربع مرات واخر شحنة وصلت اللى كان فيها الفولجا والفايبر المفتوح مع بعض

بردو ده كلام مظبوط
غير مقروء 11-07-21, 08:08 PM   #23
osama2011
Banned

المدينه: الشرقية
osama2011 نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )
إرسال رسالة عبر MSN إلى osama2011

اقتباس:
المرة الالف بقول

الله ينور عليك
osama2011 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links