1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 11-06-07, 12:22 PM   #21
guns
صياد متفاعل
الصورة الرمزية guns

guns مستواه غير معروف guns غير متواجد حالياً

يا جماعة هوا نصاب ولا معاة رخصة ولا حاجة ومعندوش محل واسلم حل يتعملوا كمين ويتسلم للشرطة ونستريح من الناس اللي زي دي اللي هيجيبوا مصر ورا

غير مقروء 11-06-07, 12:51 PM   #22
العربى
صياد قديم
الصورة الرمزية العربى

العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى العربى غير متواجد حالياً

ربنا يسترها
لا حول ولا قوه الا بالله

التوقيع:
العربى مش بتاع مسدسات العربى بتاع مقاولات
اى خدمه يا مورو

غير مقروء 11-06-07, 01:27 PM   #23
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
الصورة الرمزية hogan

hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى hogan غير متواجد حالياً

ياجماعة انا اتكلمت قبل كده وقلتلكو انا قبلتو وكمان بيقولى انه معها طلقات الى خارج حارق بكميات والواد ده كداب انا قابلته وجربنا السلاح علشان يبقى كل كلامى سليم والراجل ده مش نصاب ده محترف نصب ولو الكل اجمع انا اسلمه بيدى وانا عندى الطريقة بحكم عملى

غير مقروء 11-06-07, 01:31 PM   #24
ebrahem
صياد متقدم

ebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريق ebrahem غير متواجد حالياً

الى ضايقنى ان فى ناس وشكلهم غلابة بتدفع وتشترى القرق دة والواد نصب عشرة عشرين مية ميتين مبيشبعش والمغفلين فى ال85 مليون كتييير يعنى ممكن الواد دة يبقى مليونير من بيع الهوا ومن آخر نكتة الى بيحكيها للمغفلين ان زباينة فيهم ناس شغالة فى المخابرات الحربية ومجلس الدولة كانوا محتاجين يحمو بيوتهم وما صدقو يلاقو السلاح الفتاك الى بيبيعة شفتوا الطيابة بتاعت الشباب المسكين وصلت لفين؟

غير مقروء 11-06-07, 01:53 PM   #25
braveheart
صياد قديم
الصورة الرمزية braveheart

braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق braveheart غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
متيجى نلم رجاله المنتدى ونعمله كمين ونروقه
وبالمره نتسابق على النيشان على اهله ولما نزهق نسلمه
انا كلمته فى التلفون وهوه لزيز ممكن نقبله ونظبطه والى معاه حاجه عايز يجربها يجربها بلى رش صوت اليكتريك الى موافق يرفع ايده
هههههههههههههههههههههه
مممممممم ... انا بصراحة نفسي أجرب الكرال علي بني أدمين ... ممكن تاخدوني معاكو ...

التوقيع:
Don't say you are alone when I still alive

Kemomail@ymail.com

غير مقروء 11-06-07, 02:06 PM   #26
AFROTTO
صياد قديم
الصورة الرمزية AFROTTO

AFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريق AFROTTO غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
يا جماعة الحل بسيـــــــــــــــــط و simple عالآخر ، السهل الممتنع ، و أنا لو فاضى النهاردة و اللا بكرة هعمله إن شاء الله ، كالآتى:
- ألوو أستاذ محمد أنا فلان و عايز حتتين تقابلنى فين ؟
- هقابلك الساعة كذا فى المكان الفلانى
- طيب إتفقنا

و فى المكان و الزمان هيتظبط متلبس بالتجارة فى أسلحة نارية بدون ترخيص و مسدسات صوت معدلة مجرمة

و لا نقول نصب و لا دياوله ، هو أصلا لابس تأبيدة لوحده ، و الإعلانات مالية التليفزيون إن اللى هيبلغ عن حد بالشكل ده ليه كمان جائزة مالية ، و إن آخر ميعاد لتسليم الأسلحة دى هو آخر الشهر
تمام ياأحمد باشا والموضوع بسيط جداا
بس ليا ملحوظة للآخوة الآعضاء اللى قالت القانون لايحمى المغفلين
مش معنى أن شخص مش عارف أية حقيقة السلعة اللى قدامة يبقى مغفل
لما نصاب يبيع مسدس صوت تركى عادى ويقول دة مسدس صيد غزلان والخ
وواحد يشترية على كدة يبقى طيب ومش عارف حاجة ومانقولش القانون لايحمى المغفلين
المفروض نقول القانون بيحمى الناس الطيبين وأعتقد مافيش حد ماأتنصبش علية
ماهو مش معقول كل الناس بقت ناصحة خلاص ولا أية ..!!!؟

التوقيع:
COMING SOON

غير مقروء 11-06-07, 02:44 PM   #27
lilkapo
صياد نشيط

lilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريق lilkapo غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى lilkapo

طب مفى حل اسهل واسرع نبلغ عنو الجيش
يعنى نروح لاقرب وحدة شرطة عسكرية ونبلغهم برقم موبايلو واسمو واكيد هما هيعملو علية كمين بدل ميكون مامن نفسو بشوية بلطجية تحسبا لاى كمين لان اكيد هيكون حزر جدا جدا الى زى الشخص دة
صدقونى دة انسب حل وممكن نعرض عليهم المساعدة ونساعدهم كمان فى القبض علية واهى سمعة كويسة للمنتدى من خلالها ممكن نعرض بعض طلبتنا وناقشها معاهم ها رايكم اية

التوقيع:
الصيد يعلمك الصبر

غير مقروء 11-06-07, 04:14 PM   #28
sayedlabib
صياد قديم
الصورة الرمزية sayedlabib

sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق sayedlabib غير متواجد حالياً

ميه ميه وانا معاك نروح والله نبلغ الجيش لان اللى بيعملوا ده والله حرام وتجارة بجهل الناس الغلابة حرااااااام بجد واحنا كده مشاركين لو معملناش حاجه

التوقيع: لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له

غير مقروء 11-06-07, 04:16 PM   #29
sultan
صياد قديم
الصورة الرمزية sultan

sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق sultan غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan

على فكره انا كلمته وسجلت المكالمه وهرفعها لما اروح

غير مقروء 11-06-07, 04:20 PM   #30
ahmedmostafa
صياد جديد

ahmedmostafa مستواه غير معروف ahmedmostafa غير متواجد حالياً

رأي محترم موضوع الشرطة العسكرية لأن دة آمن و اسلم حل و كمان قانوني و عموماً دي أرقام الشرطة العسكرية عشان لو أدارة المنتدي تحب تكلمهم بشكل قانوني و رسمي
ارقام الشرطة العسكرية

16137

16138

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم