الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-10-22, 11:09 PM   #1
مصطفى الهاشمى
صياد جديد

مصطفى الهاشمى مستواه غير معروف
افتراضي ساعدونى فى شراء بندقيه

السلام عليكم انا احتاج الى شراء بندقية صيد واريد بنظقيه من نوع كويس ومتكونش غاليه يعنى فى حدود الف ونص وانا استطيع انى اشتراها من السعوديه او عمان او مصر فايه رايكم فى افضل مكان اشترى منه البندقيه والنوع ايه وشكرا
مصطفى الهاشمى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-10-24, 10:12 PM   #2
مصطفى الهاشمى
صياد جديد

افتراضي رد: ساعدونى فى شراء بندقيه

معقول ولا رد
غير مقروء 14-10-24, 10:14 PM   #3
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى

مه اصل بينى وبيتك الالف ونص دول رقم غريب والى هيجيبوه فى مصر غير فى السعوديه غير فى اى مكان تانى
غير مقروء 14-10-25, 01:20 AM   #4
مصطفى الهاشمى
صياد جديد

طيب انا حضرتك جديد فى الصيد وانا الحمد لله اتمرنت الصيد والنشان بتاعى حلو اوى بنشن على عود كبريت وببندقيه صينى ليها 15 سنه والحمد لله بقوم بفك واصلاح اى بنظقيه والفضل ليكم وبما اننا فى الصعيد انا محتاج بندقيه اهم حاجه الدقه بتاعتها والمسافات لو مبين 100 متر الى 150 تبقا عسل مش هنحتاج اكتر من كده ولا ابه رايك وشوف حضرتك هترشحلى ايه
غير مقروء 14-10-25, 10:03 AM   #5
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى الهاشمى مشاهدة المشاركة
طيب انا حضرتك جديد فى الصيد وانا الحمد لله اتمرنت الصيد والنشان بتاعى حلو اوى بنشن على عود كبريت وببندقيه صينى ليها 15 سنه والحمد لله بقوم بفك واصلاح اى بنظقيه والفضل ليكم وبما اننا فى الصعيد انا محتاج بندقيه اهم حاجه الدقه بتاعتها والمسافات لو مبين 100 متر الى 150 تبقا عسل مش هنحتاج اكتر من كده ولا ابه رايك وشوف حضرتك هترشحلى ايه
انا مش خبير فى البنادق بس الميزانيه الى انته حاططها دى هتحصر اختياراتك فى تركى وصينى واسبانى مستعمل
غير مقروء 14-10-25, 01:58 PM   #6
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى

المبلغ دة قليل جدا علشان تجيب بندقية محترمة

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-10-25, 08:50 PM   #7
sapper
صياد جديد

المدينه: مدينة نصر-القاهرة
sapper مستواه غير معروف

انصحك تزود المبلغ شوية و تشوف حاجة مستعملة زى ما قالك اساتذتنا فى المنتدى و ممكن تشوف حاجة مستعملة فى التل المجرى و دى بندقية محترمة جدا جدا و تبقى جبت من الاخر
sapper غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-10-25, 11:47 PM   #8
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

المدينه: مصر المحروسة
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى

يا باشا ماحدش بيضرب من مسافة 100 متر ولو شيخ الصيادين ...انت عارف 100 متر يعنى عمارة كام دور 100/3=33 تقريا ....يعنى لو فية حمامة على الدور 33 وانت على الارض تعرف توقعها؟؟؟
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-10-25, 11:48 PM   #9
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

المدينه: مصر المحروسة
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى

انما لو قصدك على السرعة ممكن 150 متر فى الثانية يبقى تجيب تل مجرى او اسبانى مستعمل لو لقيت نوريك 73 او نوريكا جيت مستعملة يبقى كويس جدا
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links