الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-05-10, 01:12 PM   #1
محمد ياقوت
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد ياقوت

محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: قبضلكم على النصااااااب يا أحلى منتدى

انا عارفو كويس كان بياخد منى شغل وطبعا كان بيدفع قبل ما يستلم الشغل واعرف ان اسمو يوسف على العموم حصل خير
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-05-10, 01:51 PM   #2
MBadr
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية MBadr

المدينه: القاهرة
MBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدىMBadr عميد بالمنتدى

الحمد لله ان ربنا كشفوا وكفى الناس شره والمال الحلال عمره ميضيع ابدا بحد تسلم دماغك يا استاذ محمود والحمدلله ان منتدانا ملئ الخبراء الذين لا تنطلى عليهم اساليب النصب والخداع وشكرا للادارة المنتدى تسلم ايدك يا عم محمد

وجاء في السنن عن عقبة بن عامر، قال الرسول صلى الله عليه وسلم: « إن الله يدخل بالسهم الواحد ثلاثة أنفار الجنة، صانعه المحتسب في عمله الخير، والرامي به، والممدد به »، وفي لفظ آخر: « ومنيله، فأرموا واركبوا، وأن ترموا أحب من أن تركبوا، كل لهو باطل، ليس من اللهو محمود إلا ثلاثة: تأديب الرجل لفرسه، وملاعبته أهله، ورميه بقوسه ونبله، إنهن من الحق ومن ترك الرمي بعد ما علمه رغبة فإنها نعمة تركها، (أو قال: كفرها)».
MBadr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-05-10, 09:21 PM   #3
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

الصورة الرمزية عمرو الصياد

المدينه: ش ش ش (شقاوة شباب شبرا)
عمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر به
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عمرو الصياد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
انا عارفو كويس كان بياخد منى شغل وطبعا كان بيدفع قبل ما يستلم الشغل واعرف ان اسمو يوسف على العموم حصل خير
عشان حضرتك مكنتش مصدقنى
والحمد لله لان حقى كمان ظهر وظهر انى كنت مظلوم لما هو اقنع بعض الناس هنا انى انا الى ظلمه وهو الى غلبان وللاسف ناس كتير جت فصفه عليا فالحمد لله
غير مقروء 14-05-10, 09:24 PM   #4
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

عمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر به

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة
على فكره 99% ان هوا دا اللي لعب الدنيئه مع اخونا عمرو صياد صغير
حسبي الله ونعم الوكيل في الظالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة
ياعم احكي انت بس وعلى فكره دا بنسبة 99% كان ناصب على عضو معانا اسمه عمرو صياد صغير وعملنا عليه حوار وانا اتصلت بيه من سنه علشان اجيبه بس للأسف فشلت فشلت فشلت هههههههههه
اكتب واحكي كل اللي نفسك فيه بس كبر الخط شويه علشان احنا عجزنا وعنينا بتوجعنا ههههههههه
حبيبى يا مورو وانا منساش وقفتك جمبى بس ده العشم ووحشنى على فكرة اخلص الامتحانات ولازم اقعد معاك والحمد لله دولة الظلم ساعة ودولة الحق لا تموت
غير مقروء 14-05-10, 09:41 PM   #5
مورو
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية مورو

المدينه: القاهرة , شبرا مصر
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو صياد صغير مشاهدة المشاركة
حبيبى يا مورو وانا منساش وقفتك جمبى بس ده العشم ووحشنى على فكرة اخلص الامتحانات ولازم اقعد معاك والحمد لله دولة الظلم ساعة ودولة الحق لا تموت
ياكبير الله يكرمك احنا اخوات
غير مقروء 14-05-10, 09:46 PM   #6
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

حبيبى يامورو والله
غير مقروء 14-05-11, 05:56 PM   #7
Mahmoud said
عضو مميز

Mahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريقMahmoud said في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو صياد صغير مشاهدة المشاركة
عشان حضرتك مكنتش مصدقنى
والحمد لله لان حقى كمان ظهر وظهر انى كنت مظلوم لما هو اقنع بعض الناس هنا انى انا الى ظلمه وهو الى غلبان وللاسف ناس كتير جت فصفه عليا فالحمد لله

ولا تزعل نفسك وحياة ابويا اللى عمرى محلفت بيه باطل حقك لييجى وانت زى الباشا
وانا قولتلك على اللى فيها وانا راجل بدوى ولما بقول كلمه بنفذها لو على رقبتى وكلمتى سيف
وانشاء الله عن قريب هتسمع انت والمنتدى كله خبر حلو جدااااااااا
بس ادعو ربنا اننا نلاقى الحاجه لسه موجوده ومبعهاش ربنا يسهلها
Mahmoud said غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links