الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-07-31, 01:10 PM   #1
Mr_mody
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى
افتراضي ميداليات شخصيات مارفل

مساء الخير عليكم جميعا اتمني من الله ان تكونوا بخير! الحقيقة فيه موضوع معصبني جدا و تقريبا دي نقطة بيوافق عليها معظمنا ان لما بنحب حاجة و ندور عليها مش بنلاقيها في مصر و لو لقيناها بنلاقي سعر مبالغ فيه!

فيه كثير منا بيحب يجمع مقتنيات منها ميداليات الاسلحة و انا شخصيا من محبي تجميعها و كمان شخصيات مارفل زي ايرون مان و باتمان و سبايدر مان ! المهم انا لقيت كل الشخصيات في اسكندرية ما عدا ميدالية واحدة مش لاقيها و هي ل Transformers LOGO الوحيدة الي مش لقيها و بدور عليها بقي لي كتير في اماكن كتير! انا لقيتها في محل بيع اكسسوارات عربيات بس سعرها مبالغ فيه! يعني مثلا فيه محل في سموحة بتاع هدايا بيبيع كل الشخضيات ب سعر 15 ل 20 و دي واحدة منهم

لما انا لقيتها في محل الاكسسوارات كانت بسعر 40 جنية! ففرق كبير! و الي انا بدور عليها الصراحة هي دي

يا ريت اعرف محل اقدر الاقي فيه و يكون سعرة كويس! و الي عايز يجيب باتمان او ثور في سموحة و انتم رايحين عند ظهران اول محل علي السلالم!
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم