الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-02-25, 05:03 AM   #1
shadymageed
Banned

المدينه: الهرم
shadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريق
افتراضي بخصوص الكيمار 75

اصدقائى الاعزاء
مساء الخير او صباح الخير زى ما الوقت اللى تقراء فيه الموضوع
انا عايز اعرف هوه المسدس الكيمار 75 فعلا مش كويس ؟؟؟ فى ناس قالت ان فى جزء فيه بلستيك ولما بيبوظ ملهوش قطع غيار حد حصل معاه الموضوع ده ؟؟
انا مقتنع بيه جدا جدا من حيث كل حاجه بس بعض الاصدقاء كرهونى فيه وانا مش مقتنع بالكلام ده وجبت مكانه ايكول فيرات وبصراحه شكله مش عاجبنى نهائى ومخلينى مضايق حتى انى المسه ام امسكه وخاصه الشكل الجديد زباله بمعنى الكلمه تحس انه لعبه اطفال
فياريت اصدقائى والاعضاء اللى ليهم خبره مع النوعين دول يفيدونى لانى بجد متازم نفسيا جدا من الفيرات وهتجنن على الكيمار بمعنى الكلمه
ولا اللى نصحنى بالفيرات مكنش عايزنى اخد الكيمار لانه نضيف او جامد او مثلا هيغلى بعد كده فمتشال علشان يتظبط مع الاسعار
وهل فعلا فى نوعين من الكيمار 75 تركى وايطالى !!!!!! انا مستغرب جدا من الكلام اللى اول مره كنت اسمعه
برجاء الافاده للضرورة

اخوكم الفقير لله م شادى محفوظ
shadymageed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-02-25, 09:23 AM   #2
zizo kajo
صياد جديد

zizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريقzizo kajo في بداية الطريق
افتراضي رد: بخصوص الكيمار 75

لو عاوز الكيمار صوت بس يبقى كويس
لو عاوزه مفتوح يبقى لاء شوف نوع تاني عشان بيكون 8 ملي وبيتوسع والموضوع ده بيضعف المسدس جدا ومفيش منه 9 في مصر غير عند واحد بس وهو احمد المنسي بس سعره غااااالي موت يعني في حدود 3500
... والله واعلم
zizo kajo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-02-26, 08:42 PM   #3
shadymageed
Banned

shadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريق

غريبه جدا محدش عنده كيمار يفيدنى يالهوىىىىى فين الناس الخبراء انا حاسس انى بتكلم على حاجه ملهاش وجود والناس اول مره تسمع هنها
غير مقروء 13-02-26, 08:43 PM   #4
shadymageed
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizo kajo مشاهدة المشاركة
لو عاوز الكيمار صوت بس يبقى كويس
لو عاوزه مفتوح يبقى لاء شوف نوع تاني عشان بيكون 8 ملي وبيتوسع والموضوع ده بيضعف المسدس جدا ومفيش منه 9 في مصر غير عند واحد بس وهو احمد المنسي بس سعره غااااالي موت يعني في حدود 3500
... والله واعلم
مشكور يا زيزو بس مش هتفرق عندى انا المهم انه فى قطه بلاستيك فعلا فى الاجزء ولا اللى قالى كده بيشتغلنى

الكلمات الدلالية (Tags)
كيمار 75

sponsor links