الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-04, 07:05 PM   #1
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم

المدينه: القاهرة
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007
افتراضي عايز أخد رأي رجالة المنتدي - مسدس -

عاملين ايه يا رجالة المنتدي ؟!
يارب تكونوا بكل خير ده أولا
ثانيا بقا
كل عام وانتم بخير رمضان علي الأبواب يا رجالة
المهم بقا ندخل في الموضوع
انا كان معايا التحفة الإيطالية p4 معروف طبعا بس ابن عمي خده اه بلطجة بعد فرح واحد صاحبنا قالي شاكلك مش عايز البتاع ده (قصده مسدسي حبيبي ) المهم يعني إحنا اكتر من الأخوات وكده فسبتهوله بس اكيد مش لله والوطن كده لما هقابله هقلب منه مبلغ معتبر
دي مقدمة بسيطة
دلوقتي بقا انا عايز مسدس محترم يعوضني عن تحفتي اللي راحت مني
قبل ما انسي ممكن احكيلكوا تجربتي معاه
المسدس ده رائع بكل ما تحمله الكلمة من معني
كخامة وصوت وشكل وفخامة وثقل وكل حاجة حتي مع الطلقات التركي اللي كتير من الناس ليشتكي منها
الصراحة انا ضربت بيه 3 علب تركي والمسدس ممتاز الا كان قي علبة اشتريتها من المنصورة شكلها كانت مرطبة فكانت بتكذب وساعات الفارغ مكنش بيطلع
فعشان كده س1 ازاي اعرف ان الطلقة مرطبة ؟!
نرجع لموضوعنا
دلوقتي انا عايز اعرف سعر البراوني بي4 عامل كام جديد دلوقتي
عايز أخد رأيكم وياريت يبقا الكلام عن تجربة
ايه انسب مسدس ليا ومش فارق معايا حوار مفتوح او مقفول عشان انا أساسا مش بفكر في موضوع البلي ده خالص
كمان عايز اعرف هل موجود room RG 96 وعامل كام لو موجود ؟!
بس كده بقا
أبدعوا
اه بالمناسبة الميزانية مفتوحة يعني ممكن لغاية 3000 مثلا
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-07-04, 09:34 PM   #2
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

المدينه: القاهره
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: عايز أخد رأي رجالة المنتدي - مسدس -

اولا كل عام وانت بخير وبصحة وبعافية
ثانيا الوحيد اللي هتلاقي عنده الايطالي والالماني جديد هو ميشيل عازر بالتوفيقية القاهره وهو الوكيل المعتمد للبروني والروم وانا سمعت ان الروم عنده ب 3500 والبروني 3200

اما ان كنت ممكن تحتاج كسر زيرو بحالة ممتازه للنوعين فعندك
حسن منير
وابراهيم منير
محل القناص 5 ش نجيب شاكور متفرع من ش مصر والسودان حدائق القبة بجوار محل كشري ابو ربيع

وده اللي اقدر افيدك فية علي قدر معلوماتي واتمني لك التوفيق وتعرف تقلب عم حضرتك في مبلغ محترم زي ما قولت هههههههههههههههههههههههههه

علي ابن ابي طالب

وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-04, 10:51 PM   #3
loverlover
عضو مميز جداً

المدينه: الاسكندرية
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم مشاهدة المشاركة
ثانيا الوحيد اللي هتلاقي عنده الايطالي والالماني جديد هو ميشيل عازر بالتوفيقية القاهره وهو الوكيل المعتمد للبروني والروم وانا سمعت ان الروم عنده ب 3500 والبروني 3200

حسن منير
وابراهيم منير
محل القناص 5 ش نجيب شاكور متفرع من ش مصر والسودان حدائق القبة بجوار محل كشري ابو ربيع

وده اللي اقدر افيدك فية علي قدر معلوماتي واتمني لك التوفيق وتعرف تقلب عم حضرتك في مبلغ محترم زي ما قولت هههههههههههههههههههههههههه

++++++++++++++++1
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-05, 12:34 AM   #4
أبو علي
صياد نشيط

أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم مشاهدة المشاركة

حسن منير
وابراهيم منير

تمام .. لكن اسمحلي بتصويب بسيط و اضافة
ميشيل عازر في العتبة امام السنترال .. اللي في التوفيقية اشرف عازر ( محل الصياد المصري ) .. عموما هما قرايب و عندهم غالبا نفس البضاعة ..
غالبا مش حتلاقي عنده البروني في المحل .. لكن حيقولك حجيبهولك .. و غالبا حيضرب في سعر فوق ال 3500 ... ميشيل و اشرف شغالين اكتر في الفالترو .. الفالترو فيه موديل توأم ال p4 اللي هو فالترو 8000اعتقد بيعمل من 1800 - 2000 .. لكن اعتقد البيروني افضل ( من كلام و مشاركات قرأتها و ليس عن تجربة )
فيه محلات في ميدان الجيزة ممكن تلاقيه عندها .. و في محل مش متذكر اسمه لكن هو في 38 ربيع الجيزي .. اعتقد انه كان عنده بــ3500 او 3600 .. و كان عنده الجاب بــ3250
فيه محل اسمه البارودي في عبد الرازق السنهوري في مدينة نصر برضه بنفس الاسعار لأنه فرع تاني من المحل اللي فات لكن باسم تاني ...
الروم مش حتلاقي منه 9 مم في السوق الا مستعمل .. الجديد 8 مم فقط .
بالتوفيق
أبو علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-05, 05:15 AM   #5
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى

تمام يا ابو علي مشكور علي التصحيح يا باشا
علي ابن ابي طالب

غير مقروء 13-07-05, 11:23 AM   #6
tharwat
صياد نشيط

الصورة الرمزية tharwat

tharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدىtharwat من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي مشاهدة المشاركة
تمام .. لكن اسمحلي بتصويب بسيط و اضافة
ميشيل عازر في العتبة امام السنترال .. اللي في التوفيقية اشرف عازر ( محل الصياد المصري ) .. عموما هما قرايب و عندهم غالبا نفس البضاعة ..
غالبا مش حتلاقي عنده البروني في المحل .. لكن حيقولك حجيبهولك .. و غالبا حيضرب في سعر فوق ال 3500 ... ميشيل و اشرف شغالين اكتر في الفالترو .. الفالترو فيه موديل توأم ال p4 اللي هو فالترو 8000اعتقد بيعمل من 1800 - 2000 .. لكن اعتقد البيروني افضل ( من كلام و مشاركات قرأتها و ليس عن تجربة )
فيه محلات في ميدان الجيزة ممكن تلاقيه عندها .. و في محل مش متذكر اسمه لكن هو في 38 ربيع الجيزي .. اعتقد انه كان عنده بــ3500 او 3600 .. و كان عنده الجاب بــ3250
فيه محل اسمه البارودي في عبد الرازق السنهوري في مدينة نصر برضه بنفس الاسعار لأنه فرع تاني من المحل اللي فات لكن باسم تاني ...
الروم مش حتلاقي منه 9 مم في السوق الا مستعمل .. الجديد 8 مم فقط .
بالتوفيق
هو ميشيا عازر اسم محله ايه؟؟ الاهليه؟؟

لا تنسوني في الدعاء....جزاكم الله خيرا
tharwat غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-05, 02:40 PM   #7
أبو علي
صياد نشيط

أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tharwat مشاهدة المشاركة
هو ميشيا عازر اسم محله ايه؟؟ الاهليه؟؟
أينعم .. ...
غير مقروء 13-07-04, 10:01 PM   #8
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer

المدينه: alex
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى

بالتوفيق ان شاء الله

الوالتر مسدس ممتاز في رأيي و لكن مشكلته واحده انه 8 ملي
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-05, 02:38 PM   #9
kimo738
صياد متفاعل

kimo738 مستواه غير معروفkimo738 مستواه غير معروفkimo738 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى kimo738

بص شوف العرض ده http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40362
kimo738 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-10, 10:12 PM   #10
أبو علي
صياد نشيط

رجاء من صاحب الموضوع اذا اشتري يدينا فكرة جابه منين و بكام !
غير مقروء 13-07-13, 11:54 PM   #11
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم

ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007

معلش يا رجالة
كنت مشغول شويتين اليومين اللي فاتوا دول ومكنتش متابع الموضوع
شكرا جزيلا لكل من مر علي الموضوع ومن أضاف رد
انا لسه بدور علي حاجة كويسة وربنا يكرم
غير مقروء 13-07-13, 11:55 PM   #12
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم

وكل عام وانتم بخير
ورمضان كريم
غير مقروء 13-07-14, 12:12 AM   #13
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007 مشاهدة المشاركة
وكل عام وانتم بخير
ورمضان كريم

بالتوفيق بعون الله ويا رب تلاقي اللي انت بتدور علية
علي ابن ابي طالب

غير مقروء 13-07-14, 01:56 AM   #14
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم

ربنا يسهل ......

sponsor links