الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

موضوع مغلق
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-09, 03:34 AM   #201
عبدالله99
صياد متقدم

الصورة الرمزية عبدالله99

عبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريقعبدالله99 في بداية الطريق
افتراضي رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

بالله عليكم ينفع كده عيب ياجماعة الكلام ده من فضلكم مينفعش نكون كلنا اخوه فى منتدى وننغلط فى بعض بالشكل ده اطلب من السادة المشرفين سرعة التدخل لحل هذا الخلاف واغلاق الموضوع بنا على رغبت صاحبه واقول لصاحب الموضوع من فضلك لو هتعمل اى موضوع اخر عليك ان تتبعه للاخر وليس للتعشيم الناس فقط حتى لو فشل مش عيب لاكن اتكلم.. واقول للاخوة المعترضين اهدو شويه محدش يعرف ظروف الاخر ولكم خالص تقديرى و(احترامى) للجميع
عبدالله99 غير متواجد حالياً  
sponsor links
غير مقروء 11-04-09, 03:37 AM   #202
sanset
صياد متفاعل

الصورة الرمزية sanset

المدينه: الاسكندرية
sanset مستواه غير معروف
افتراضي رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

‏+++11111111
sanset غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-09, 06:11 AM   #203
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

المدينه: المحله الكبره
goodzila مستواه غير معروف

يا جما عه الموضوع يعتبر مفشلش هي قطعه واحده الي فرقعت بسبب غلطه وعدلت والحمدلله موضوع الغلطه ديه ونجحت بس انا اضريت اقول انا الموضوع فشل وان مينفعش نعمل حاجه زي ديه عشان للاسف انا كتبت طريقه الصنع ولو وقعت في ايد شخص مش كويس ممكن يجون لها اضرار جامده وطبعا هو هيستغلها بس انا الي دايقني اني بعد كل المجهود الشاق الي بزلته عشان اعمل حاجه اساعد بيها الناس في المنتدي القي منهم انهم بتهموني بالكدب والهبل واني انسان معقد فااضريت انشر الصور و الصور خير دليل علي ان الموضوع نجح وتم تجربته كمان لاني حتي حاطط صور لاماكن الاصابات بس يا جماعه انا للاسف توقفت عن عمل الموضوع ده لانه مخالف للقانون واحنا والحمد لله عيله كبيره ولها وضعها فمينفعش اسئ لسمعتهم بسبب هوسي بموضوع السلاح وخلافه انا اصلا بتاجر في السلاح الصوت من ورا اهلي لانهم معارضين الموضوع بيقولولي ان فلوس السلاح الصوت حتي حرام مبالك بالحي وتصنيعه بس تبريري لهم بوجود سلاح كتير في البيت لانهم عارفين ان هوايتي المفضله الصيد وتجميع السلاح وعرضها في طبلوهات داخل البيت و والدي الله يرحمه كان ضابط جيش وكان برده زي بيهوي السلاح وضرب النار بس التجاره طبعا ممنوع بس مش اكتر انا يا جماعه اسف ليكو كلكو اني عشمتكوا بحاجه زي ديه بس انا كان غرضي خير بس الخير ده ميعودش عليا اني اعمل حاجه مخالفه للقانون تضرني وتضر اهلي الي طول عمرهم سمعتهم سبقاهم وشكرا وياريت من الاداره تغلق الموضوع بس الي يعوز مني اي استفسار بخصوص السلاح صيانه او انواع الخ انا تحت امر اعضاء المنتدي الكرام والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
goodzila غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-09, 08:06 AM   #204
باشـــا
صياد متفاعل

باشـــا مستواه غير معروفباشـــا مستواه غير معروف

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
http://www.facebook.com/home.php?sk=...590580244&ap=1

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم