الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ايهما افضل
ديانا 350 39 24.53%
ديانا 54 اير كينج 120 75.47%
المصوتون: 159. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-09, 04:35 PM   #1
mohd_wafik
صياد متقدم

الصورة الرمزية mohd_wafik

المدينه: cairo-nasr city
mohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريق
افتراضي رد: ديانا 350 ولا ديانا 54

على فكره يا جماعه البندقيتين روعه اساسا .. بس موضوع عدم الدقه في المجنوم بسبب قوتها ان بتخلي البسامير تتفك و انا لاقيت الحل في لزق مخصوص للبسامير اسمه لوكتايت بتحطه على البسمار و تربط و استحاله يتفك مع رد فعل البندقيه بس انته ممكن تفكه بايدك عادي .. و انا عندي الماجنوم و صديق ليا معايا 54 بس والله الاتنين روعه بجد و الاختيار بنهم صعب اوي .. فا مش عارف اقولك ايييه ... بس ما دام التقيييم لي 54 اكتر يبقى اتكل على الله و هاتها واللف مبروك مقدما ..

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ "

اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله

mohd_wafik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-07-24, 12:43 AM   #2
wknm
صياد نشيط

الصورة الرمزية wknm

المدينه: القاهره المعادي
wknm في بداية الطريقwknm في بداية الطريقwknm في بداية الطريقwknm في بداية الطريق
افتراضي رد: ديانا 350 ولا ديانا 54

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohd_wafik مشاهدة المشاركة
على فكره يا جماعه البندقيتين روعه اساسا .. بس موضوع عدم الدقه في المجنوم بسبب قوتها ان بتخلي البسامير تتفك و انا لاقيت الحل في لزق مخصوص للبسامير اسمه لوكتايت بتحطه على البسمار و تربط و استحاله يتفك مع رد فعل البندقيه بس انته ممكن تفكه بايدك عادي .. و انا عندي الماجنوم و صديق ليا معايا 54 بس والله الاتنين روعه بجد و الاختيار بنهم صعب اوي .. فا مش عارف اقولك ايييه ... بس ما دام التقيييم لي 54 اكتر يبقى اتكل على الله و هاتها واللف مبروك مقدما ..
باشا ممكن تقلي منين اللزء ده؟ و هل ده عامل زي الامير كده و لا انضف؟ يعني لما اعوز افك حاجه تتفك متقرفنيش
ارجوا الافاده
wknm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links