الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-06, 01:34 AM   #1
ahmeeed
صياد جديد

ahmeeed مستواه غير معروف
افتراضي انا سمعت ان في طبنجات صيني حي نزلت السوق الكلام دا صحيح و بتتباع فين و بكام وشكرا

انا سمعت ان في طبنجات صيني حي نزلت السوق الكلام دا صحيح و بتتباع فين و بكام و شكرا
ahmeeed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-08-06, 02:05 AM   #2
المحارب5
Banned

المحارب5 مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا سمعت ان في طبنجات صيني حي نزلت السوق الكلام دا صحيح و بتتباع فين و بكام وشكرا

ياريت يكون الخبر دة صحيح وينزل حى وصوت صينى علشان استغلال كل واحد عندك طبنجة متساوش 200 جنية يقول ب1000 جنية استغلال وجشع حسبى اللة ونعم الوكيل
المحارب5 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 02:24 AM   #3
مجدي خضـر
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية مجدي خضـر

المدينه: القليوبية - القناطر الخيرية - أبو الغيط
مجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريق
Thumbs up رد: انا سمعت ان في طبنجات صيني حي نزلت السوق الكلام دا صحيح و بتتباع فين و بكام وشكرا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحارب5 مشاهدة المشاركة
ياريت يكون الخبر دة صحيح وينزل حى وصوت صينى علشان استغلال كل واحد عندك طبنجة متساوش 200 جنية يقول ب1000 جنية استغلال وجشع حسبى اللة ونعم الوكيل
مجدي خضـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 03:48 AM   #4
AGM
صياد نشيط

الصورة الرمزية AGM

المدينه: Cairo
AGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريقAGM في بداية الطريق
افتراضي رد: انا سمعت ان في طبنجات صيني حي نزلت السوق الكلام دا صحيح و بتتباع فين و بكام وشكرا

اعتقد ان اغلبيه المسدسات التركي الي في السوق صينى لان لما الواحد بيشوف مسدس تركي جاي من بره بيحس باختلاف
غير مقروء 12-08-06, 05:31 AM   #5
المحارب5
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة agm مشاهدة المشاركة
اعتقد ان اغلبيه المسدسات التركي الي في السوق صينى لان لما الواحد بيشوف مسدس تركي جاي من بره بيحس باختلاف
وانا بضم صوتى لصوتك وانا حاسس بكدة لاان خامت التركى حاليا تعبانة كدا واللى بياكدلى ان الماسورة بتتشرخ والكلام دة مبانشى الا الشهر دة فى نزول الصينى حتى الايطالى الجديد انا شاكك فى كدة
غير مقروء 12-08-06, 06:18 AM   #6
kokohonda
صياد متفاعل

الصورة الرمزية kokohonda

kokohonda مستواه غير معروفkokohonda مستواه غير معروف

واحد صاحبي مشتري واحد حي صيني و مكتوب علي الطبنجه من الامام made in china حفر ب 25 الف و لكن سوق سوداء وهو اسود تقليد الزج زور من 8 اشهر وبيجي معاه خزنه اضافي وكان في واحدفي المنتدي عارض اخوه 55 الف علي الرخصه من فتره

(ابو ريان لقطع غيار الفيسبا و الموتسكلات)
kokohonda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 10:24 AM   #7
sherothebest
صياد متقدم

الصورة الرمزية sherothebest

المدينه: القاهرة
sherothebest مستواه غير معروفsherothebest مستواه غير معروفsherothebest مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokohonda مشاهدة المشاركة
واحد صاحبي مشتري واحد حي صيني و مكتوب علي الطبنجه من الامام made in china حفر ب 25 الف و لكن سوق سوداء وهو اسود تقليد الزج زور من 8 اشهر وبيجي معاه خزنه اضافي وكان في واحدفي المنتدي عارض اخوه 55 الف علي الرخصه من فتره
نورينكو موديل np22 صينى ومن افضل الموديلات الصينى على الاطلاق والتسليح الشخصى للقوات الصينية وكذلك فى دولة الاردن الشقيقة ولا يقل باى حال من الاحوال فى كفائته عن الزيج زور 226 ...... السعر على الرخصة فى مصر حاليا من 50000 الى 60000 جنيه واول من انزله فى مصر شركة المنسى وله نسختين نسخة مجهزة لتركيب ليزر ونسخة بدون ........ السعر شمال خارج الرخصة بمطروح بالذات لانه منتشر بها تهريب من ليبيا من 20000 الى 25000 جنيه

sherothebest غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 11:17 AM   #8
المحارب5
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherothebest مشاهدة المشاركة
نورينكو موديل np22 صينى ومن افضل الموديلات الصينى على الاطلاق والتسليح الشخصى للقوات الصينية وكذلك فى دولة الاردن الشقيقة ولا يقل باى حال من الاحوال فى كفائته عن الزيج زور 226 ...... السعر على الرخصة فى مصر حاليا من 50000 الى 60000 جنيه واول من انزله فى مصر شركة المنسى وله نسختين نسخة مجهزة لتركيب ليزر ونسخة بدون ........ السعر شمال خارج الرخصة بمطروح بالذات لانه منتشر بها تهريب من ليبيا من 20000 الى 25000 جنيه

هوة دى الشغل الصح الصين هية اللى مدلعانا ومش ملى حد فى نفسو حاجة عقبال الصوت كمان علشان كل واحد معاة مسدس صوت متمسك بية وبيبيعو اد تمنو 3 مرات يطو فى برطمان مخلل وربنا يخليلنا الصين عمار يا مصر هههههههههه
غير مقروء 12-08-06, 12:06 PM   #9
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء

الصورة الرمزية hogan

المدينه: Philippines
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan

لا مش متواجده الان فى اى من المحلات
غير مقروء 12-08-06, 02:44 PM   #10
هشام فرج
صياد جديد

هشام فرج مستواه غير معروف

انا كنت سألت على السلاح دة فى كل محلات السلاح وافادو بانة غير موجود ولا يمكن ترخيصة لانة غير مصرح باستيرادة اصلا ولا يوجد الا شمال فقط
هشام فرج غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 03:36 PM   #11
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

الصورة الرمزية M.SHADY

المدينه: القاهره
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherothebest مشاهدة المشاركة

شكرا على الافاده . وربنا يوفق الجميع
غير مقروء 12-08-06, 04:43 PM   #12
hassan ahmed
صياد متفاعل

hassan ahmed في بداية الطريقhassan ahmed في بداية الطريقhassan ahmed في بداية الطريق

لابد من السؤال عنه بالامن العام هل مسمح به من عدمه علشان خساره المبلغ المطلوب
hassan ahmed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 11:38 PM   #13
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

المدينه: المحله الكبره
goodzila مستواه غير معروف

كتير عليه بره الرخصه 25000 الف اما علي الرخصه فالسعر لو بقا 40 يبقا ممتاز
goodzila غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-06, 11:46 PM   #14
sherothebest
صياد متقدم

الصورة الرمزية sherothebest

المدينه: القاهرة
sherothebest مستواه غير معروفsherothebest مستواه غير معروفsherothebest مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan مشاهدة المشاركة
لا مش متواجده الان فى اى من المحلات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام فرج مشاهدة المشاركة
انا كنت سألت على السلاح دة فى كل محلات السلاح وافادو بانة غير موجود ولا يمكن ترخيصة لانة غير مصرح باستيرادة اصلا ولا يوجد الا شمال فقط
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan ahmed مشاهدة المشاركة
لابد من السؤال عنه بالامن العام هل مسمح به من عدمه علشان خساره المبلغ المطلوب

يجوز ترخيصه لسبب بسيط ان المحل مش هينفع يستورده اصلا او يبيعه على الرخصة الا اذا كان جائز الترخيص ........ المسدس فعلا نادر جدا دلوقتى والكمية اللى كانت عند المنسى اتباعت كلها خلال شهر لان احد المعارف اشتراه من عنده ولما ذهبنا مع صديق من شهر تقريبا ربنا وفقه وخد رخصة وسالنا عليه تانى قال انه خلص وانه ممكن يشوف لنا واحد مستعمل فى حدود 50000جنيه ، سالنا برضه عند فتح الله نفس الكلام وقال لنا على واحد مستعمل ب 65000جنيه وفى النهاية جبنا والتر p38 محترم من مستشار على المعاش ب 23000 جنيه
sherothebest غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-07, 12:23 AM   #15
NILE MAN
صياد متفاعل

المدينه: مصر
NILE MAN مستواه غير معروف

السﻻح موجود مرخص مع احد اقاربى المدنيين و اشتراه فى شهر فبراير الماضى استعمال بسعر 30000 جنيه و قام بتغيير ابرة ضرب النار الخاصة به منذ حوالى شهر مضى وده دليل على عدم الجودة فى بعض اجزاء السﻻح - السﻻح الصينى محترم اوى و يضاهى الروسى و اﻻلمانى انما يظهر انه مش كل الموديﻻت كويسة
NILE MAN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-09-03, 08:20 PM   #16
mido0o
صياد جديد

الصورة الرمزية mido0o

المدينه: القليوبية - أبو الغيط
mido0o مستواه غير معروف

25 و 20 ايه يا عم ده شمال بـ10 باين بس في الاول واللااخر صيني :d
mido0o غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-09-03, 11:18 PM   #17
mr vigo
صياد قديم

الصورة الرمزية mr vigo

mr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيده

السلاح الغير مرهص او شمال زي مابيقولو مش حيزيد عن 10.000 جنيه

لأنه ببساطه حيلبسك 15 سنه مستريح قوي قوي

ده طبعا لو أتمسك معاك

انما لو مترخص حيعمل 35.000 جنيه

أصل السلاح بالظبط زي النسوان

الشمال ممكن يضيعك برخصه

والحلال أكيد حيضمنلك حياتك وطريقك
غير مقروء 12-09-07, 07:35 PM   #18
maz_2006
صياد جديد

maz_2006 مستواه غير معروف

كلام سليم........
maz_2006 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-09-07, 10:27 PM   #19
احمد حسن ادريس
صياد نشيط

احمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريقاحمد حسن ادريس في بداية الطريق

ينهار ابيض الناس اللى عملت كدة فى بعض
احمد حسن ادريس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links