الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-01-05, 03:34 AM   #1
AhmeD EslaM
صياد قديم

الصورة الرمزية AhmeD EslaM

AhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدى
افتراضي طلق الصوت

كنت عاوز اعرف هلى فى خطر انى افتح الطلقه الصوت من فوق من عند الحته الخضرا وﻻ ﻻ وكنت عاوز اسال برضو على يعر علبه الطلق الهندى لو موجود
AhmeD EslaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-01-05, 05:04 PM   #2
mohamed ezalden
صياد جديد

mohamed ezalden مستواه غير معروف
افتراضي رد: طلق الصوت

طبعا خطر كبير لان ممكن الطلقة تنفجر فيك وتسببلك مشاكل لان الغاز الي فى الطلقة مضغوط مع البارود ممكن لاقدر الله يسبب جرح بشكل كبير او يشوه
mohamed ezalden غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-01-05, 05:09 PM   #3
boodi gawish
صياد متفاعل

boodi gawish مستواه غير معروف

مفيهاش اي خطور يا باشا عادي ممكن تفتحها بكتر او بمفك عادي بس حضرتك عايز تفتحها لية
boodi gawish غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-01-05, 11:30 PM   #4
momo44
صياد قديم

الصورة الرمزية momo44

momo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيدهmomo44 لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ezalden مشاهدة المشاركة
طبعا خطر كبير لان ممكن الطلقة تنفجر فيك وتسببلك مشاكل لان الغاز الي فى الطلقة مضغوط مع البارود ممكن لاقدر الله يسبب جرح بشكل كبير او يشوه
مع احترامى لرأى حضرتك
مين قالك ان الطلقة بها غاز
مفيش اى خطورة من فتحها
وممكن تفتحها بمفك صليبة

الصيد رياضة الملوك
momo44 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-01-06, 12:13 AM   #5
lord of the war
Banned

lord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيدهlord of the war لديه مشاركات جيده

مفيهاش اي خطوره ده فيه ناس بتقص اول تلت من فوق وتركبلها مقذوف نحاس بس بيبقي شكل فقط
lord of the war غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-01-06, 03:10 AM   #6
AhmeD EslaM
صياد قديم

الصورة الرمزية AhmeD EslaM

AhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord of the war مشاهدة المشاركة
مفيهاش اي خطوره ده فيه ناس بتقص اول تلت من فوق وتركبلها مقذوف نحاس بس بيبقي شكل فقط
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boodi gawish مشاهدة المشاركة
مفيهاش اي خطور يا باشا عادي ممكن تفتحها بكتر او بمفك عادي بس حضرتك عايز تفتحها لية
انا فى فكرا فى دماغى عاوز اعملها مش اكتر ولو نفعت هعرضها على المنتدى بس ربنا يسهل ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ezalden مشاهدة المشاركة
الف الف شكر يا جماعه
بس محدش رد على على الطلق الهندى هل هو موجود وﻻ ﻻ وعامل كام
AhmeD EslaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links