1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات


صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
غير مقروء 10-01-31, 03:21 PM
steyr68 steyr68 غير متواجد حالياً
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: May 2008
المشاركات: 233
معدل تقييم المستوى: 5
steyr68 مستواه غير معروفsteyr68 مستواه غير معروف
افتراضي الجزء الثانى من اساليب التمويه والخداع فى الصيد

معذره لحذف الموضوع نظرا للضرر النفسى البالغ من ادارة المنتدى
رد مع اقتباس

غير مقروء 10-01-31, 03:44 PM   #2
محمد سليمان
صياد متفاعل
 
محمد سليمان مستواه غير معروف محمد سليمان غير متواجد حالياً

ما شاء الله لا قوه الا بالله الموضوع جميل فعلاً و مفيد ربنا يكرمك

التوقيع: قال صلى الله عليه و سلم: " كل شيء ليس من ذكر الله فهو لهو أو سهو، إلا أربع خصال: مشي الرجل بين الغرضين [للرمي]، وتأديبه فرسه، وملاعبته أهله، وتعليمه السباحة"
  رد مع اقتباس


غير مقروء 10-02-01, 09:24 AM   #4
wegdan12345
صياد نشيط
 
wegdan12345 مستواه غير معروف wegdan12345 غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر MSN إلى wegdan12345 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى wegdan12345

انت عارف لو لبست اللبس ده ونزلت تصطاد في المزارع او غيطان الناس وشافوك باللبس ده عارف ممكن يحصلك اية لو افتكروك عسكري امريكاني ولا اسرائيلي اكيد انت عارف هتلاقي الفلاح من دون عندة حتة عصايا تخينة اسمها شومة وابقي قابلني لو شفت حاجة بعد صورة الشومة (( علي فكرة انا بهزر اوعي تفهمني غلط )) موضوع جامد وعجبني اوي موضوع الحمام اللي بتقدر تحكة بطريقة ميكانبكية بس دلوقتي ممكن يخلوها تحك جناحها بالريموت كنترول!!!

  رد مع اقتباس


غير مقروء 10-02-02, 03:19 PM   #5
mohamed anwar
عضـــــــــو ذهبـــــــــــــى
الصورة الرمزية mohamed anwar
 
mohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريقmohamed anwar في بداية الطريق mohamed anwar غير متواجد حالياً

اه اهو كده الشغل وخاصه مع الكلوباتشو عشان فعلا حاساس وطعمه يستاهل انه يكون حساس عامل زي الخمام الملطي موضوع جميل وتستاهل التقيم

التوقيع: http://i56.tinypic.com/16lyd0z.jpg
  رد مع اقتباس


غير مقروء 10-02-02, 06:51 PM   #6
jordan hunt
صياد جديد
 
jordan hunt مستواه غير معروف jordan hunt غير متواجد حالياً

الله يبارك بكل من ساهم بهالموقع الجميل
ومثل ما يقول المثل الحرب خدعة
والله يبارك فيكم ويزيدكم من كرمه كمان وكمان

  رد مع اقتباس


غير مقروء 10-02-09, 08:47 AM   #7
body77
صياد متقدم
الصورة الرمزية body77
 
body77 مستواه غير معروف body77 غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر MSN إلى body77 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى body77

موضوع حلو وتشكر على المجهود

  رد مع اقتباس


غير مقروء 10-02-10, 03:38 AM   #8
أسامه خطاب
صياد نشيط
الصورة الرمزية أسامه خطاب
 
أسامه خطاب مستواه غير معروف أسامه خطاب غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر MSN إلى أسامه خطاب إرسال رسالة عبر Yahoo إلى أسامه خطاب إرسال رسالة عبر Skype إلى أسامه خطاب

تسلم يا استاذ أحمد على الشرح الوافي والصور الممتازة
موضوع رائع من سلسلة ابداعاتك القيمة

التوقيع: والله لو صـحـب الإنسان جـبـريلا *** لم يسلم المرء من قال ومن قـيلا
قــد قـيـل في الله أقـوالاً مصـنـفـةً *** تـُتـلـى إذا رُتـل الــقــــرآن تـرتيلا
قــد قـيــل أن له ولـداً وصـاحـبـةً *** زورا عـلـيـه وبهـتـانـا وتـضـلـيـلا
********** فما بالنا لو قيل فينا بعض ما قيلا **********


oekhattab@yahoo.com
  رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
البنادق القناصة , الجزء الثاني MOHAMMED DESOUKY الاسلحه الناريه 3 10-05-31 10:54 PM
التمويه - الجزء الثاني msgm ورشة الاسلحه 5 10-03-10 02:44 PM
التمويه - الجزء الثالث msgm ورشة الاسلحه 10 10-02-27 09:53 PM
التمويه - الجزء الرابع والأخير msgm ورشة الاسلحه 13 10-02-27 12:18 AM
اساليب التمويه والخداع فى الصيد steyr68 الصيد العام 7 10-01-06 11:13 AM


الساعة الآن 11:58 PM

الإعلانات