الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-11-12, 03:24 AM   #1
محمد الحكيم
صياد نشيط

الصورة الرمزية محمد الحكيم

محمد الحكيم في بداية الطريقمحمد الحكيم في بداية الطريقمحمد الحكيم في بداية الطريقمحمد الحكيم في بداية الطريق
افتراضي المسدس اللى بسببه أتغير عندى معظم اللى عرفته عن الاسلحه valtro mod AP 92 army

اولا بعد السلام عليكم أعضاء المنتدى الكرام الاكثر أحترام على المستوى العام النهارده أنا جبت مسدس بعد محاولات دامت لأكثر من 4 سنين مع صاحبه أن يبيعه مكنش راضى احكيلكم الموضوع فى واحد صاحب الوالد اسمه الحاج حسن الحاج حسن كان شارى المسدس من سنة 84 والمسدس كان عاجبنى جدا وكنت كل لما اشوفه اعرض عليه أن يبيعه وهو مكنش راضى انا مسكت المسدس كتير ولما شفته عرفت أنه مسدس قيم جدا جدا وبرده حاولت معاه مرات كتييييييييييييييييييييير جدا بس للأسف كنت بفشل المسدس المكتوب عليه حاجه غريبه مكتوب عليه فالترو AP 92 Army ودى حاجه بصراحه عمرى ماشفتها المهم بالصدفه النهارده كان الحاج حسن عندنا فى البيت جيت اهزر معاه وبقوله أيه ياعم حسن هو انت مش تاوى ترضى عنى وتبيع ليه المسدس لاقيته بيقولى لا خلاص أنا رضيت عنك وهديهولك من غير فلوس كمان بصراحه أنا حسيت أن من شدة الابتسامه أن وشى مش هعرف ألمه تانى خالص طبع دى فرصه من الاخر بس بصراحه انا قلت فى عقلى لا اديله فلوس أحسن ممكن بعد كام يوم يتصل بيه يقولى ابعت المسدس اصلى محتاجه او مثلا حد من أولاده يقله لا انا عاوزه بدام انت استغنيت المه قلت له لا انا مقدرش اقبله منك على اساس انه هديه انا اشتريه منك ماشى؟ مخبيش عليكم انا كنت مستنى رده وصوت دقات قلبى بقت عامله زى المسدس الجاكالى دول لما بيضرب الى المهم رد عليه موافق اتفقت معاه على السعر وياريت محدش يسأل السعر كام علشان انا بخاف من الحسد هههههههههههههههههههه المهم هو خد الفلوس وأدانى المسدس وفى قلب الخزنه حوالى 12 طلقه المانى المسدس عيار 8mm وبصراحه دى الحاجه الوحيده اللى كانت مزعلانى ودا علشان عمرى مجربت المسدس دا بالتحديد انا كان اخرى معاه اتفرج عليه من بعيد لبعيد المهم أخدت المسدس والحاج حسن قعد شويه ومشى مسكت المسدس قلعته مالط ونظفته تمام وخرجت أجرب صوته طبعا فيكم اللى هيقول حرام الطلق الالمانى مش موجود والطلق غاليه بسالتجربه مجتش على الفاضى المهم نزلت اجرب المسدس فى حته فضيه كدا فى الشارع عندنا مع العلم أنا الشارع لسه جديد وتحت الانشاء يعنى لسه فى بيوت بتتبنى المهم نازل اجرب المسدس لاقيت شاب شكله مش مظبوط وماشى ومعاه شوال انا زلت شفنى لقيت بدء يجرى المهم طلعت المسدس من جنبى وشديت الاجزاء وقلت له أثبت عندك وضربت 3طلقات فى الجو الشاب دا سمع صوت المسدس وقع على وشه واتبهدل خالص المهم قام جرى وساب الشوال وجرى رحت افتح الشوال لاقيت فيه سلوك كتير من بيت جديد فى الشارع الشاب دا كان سارقهم المهم الناس طبعا طلعت فى البالكونات واللى نزل من بيته المهم شرحت ليهم الموضوع بس مش دا المهم المهم انى بعد الكام طلقه دول انا كنت حاسس انى مش سامع كويس مكنت متخيل ان مسدس 8mm صوته يبقى كدا خالص انا أسف طولت عليكم بس معلش من فرحتى بالمسدس حبيت تشركونى الفرحه دى ان اول يوم للمسدس معايا أستعمله فى الخير مع العلم ان الاسلاك اللى كانت فى الشوال تقدر بحوالى 5000 جنيه اسيبكم مع الصور التحفه الجميله دى وتحياتى لكل الاخوه الاعضاء

محمد الحكيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-11-12, 03:34 AM   #2
Alessandro
صياد متفاعل

المدينه: الاسـكـنـدريـة
Alessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: المسدس اللى بسببه أتغير عندى معظم اللى عرفته عن الاسلحه valtro mod AP 92 army

الف مبروك يا غالى وربنا يباركلك فيه و يكفيك شره

Ahmed El Shenaiti

مصر الكنــــانــة ما هانت على أحد ... الله يــحـرسهــا عطـفــا ويـرعـاهــا
ندعـوك يــــــارب أن تحمي مرابعها ... فالـشـمـس عيـن لـها واللـيل نـجواها
والسنبلات تصلي في مزارعهـــا ... والعطر تسبيحها والقلب مرعاهــا
Alessandro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-12, 03:39 AM   #3
محمد الحكيم
صياد نشيط

محمد الحكيم في بداية الطريقمحمد الحكيم في بداية الطريقمحمد الحكيم في بداية الطريقمحمد الحكيم في بداية الطريق
افتراضي رد: المسدس اللى بسببه أتغير عندى معظم اللى عرفته عن الاسلحه valtro mod AP 92 army

ربنا يخليك يا كبير بس ان مش عارف ارفع الصور كل شويه يدينى فشل الرفع
غير مقروء 13-11-12, 03:56 AM   #4
Alessandro
صياد متفاعل

المدينه: الاسـكـنـدريـة
Alessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحكيم مشاهدة المشاركة
ربنا يخليك يا كبير بس ان مش عارف ارفع الصور كل شويه يدينى فشل الرفع
ده موضوع لأخ لينا هنا فى المنتدى فيه طريقة سهلة لرفع الصور على المنتدى

http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42890

Ahmed El Shenaiti

مصر الكنــــانــة ما هانت على أحد ... الله يــحـرسهــا عطـفــا ويـرعـاهــا
ندعـوك يــــــارب أن تحمي مرابعها ... فالـشـمـس عيـن لـها واللـيل نـجواها
والسنبلات تصلي في مزارعهـــا ... والعطر تسبيحها والقلب مرعاهــا
Alessandro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-12, 04:41 AM   #5
محمد الحكيم
صياد نشيط

تسلم يا كبييييييييييييييييييير
غير مقروء 13-11-12, 10:15 AM   #6
farouk
صياد قديم

الصورة الرمزية farouk

المدينه: الاسكندريه
farouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيدهfarouk لديه مشاركات جيده

الف مبرووووووووووووووك

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
farouk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-12, 04:11 PM   #7
محمد الحكيم
صياد نشيط

أرجو من الاعضاء المحترمين تقييم المسدس بالنسبه للسعر
غير مقروء 13-11-12, 09:42 PM   #8
boodi gawish
صياد متفاعل

boodi gawish مستواه غير معروف

مبرووك يا باشا علي المسدس
boodi gawish غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-12, 10:32 PM   #9
el7awi
صياد نشيط

el7awi مستواه غير معروفel7awi مستواه غير معروفel7awi مستواه غير معروف

مبرووووووووووووك
el7awi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-12, 10:44 PM   #10
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

بسم الله ما شاء الله
رووووووووووووووووووووعه
وشكله شبه الحي بالظبط
مبروك عليك يا باشا

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-13, 12:33 AM   #11
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

مبروك محمد باشا هو صوره بالكربون من بريتا 84
تقدر تستخدمله قطع غيار البيرتا
غير مقروء 13-11-13, 01:08 AM   #12
mohamedatia
صياد قديم

الصورة الرمزية mohamedatia

mohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدى

مبروك مسدس قيم
غير مقروء 13-11-13, 03:33 PM   #13
محمد الحكيم
صياد نشيط

ربنا يخليكو يا جماعه وشكرا لحضرتك يا هشام بيه بس المسدس اكبر بكتير من البيرتا 84 بالنسبه للخزنه او الاخزاء بتاعته
غير مقروء 13-11-15, 05:35 PM   #14
Mr_mody
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى

مسدس قيم جدا! و ميغركش الطلق ال8 ملي علي فكره! بس المشكله ان احنا هنا البلد فقر و مفهاش محدثات صوت! ربنا يبارك لك فيه و حافظ عليه و ماتفرطش فيه !
تحياتي يا باشا
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-17, 04:08 PM   #15
أبو علي
صياد نشيط

أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق

ما شاء الله ربنا يباركلك فيه .. لكن ايه الفرق بينه و بين الفالترو 98 ؟؟؟ اعتقد انهم واحد !!!!
أبو علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-17, 07:25 PM   #16
mahmoudsaid
صياد متقدم

الصورة الرمزية mahmoudsaid

المدينه: فى بيتنا
mahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيدهmahmoudsaid لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر AIM إلى mahmoudsaid إرسال رسالة عبر MSN إلى mahmoudsaid

مبروك يا باشا
غير مقروء 13-11-22, 01:27 AM   #17
محمد الحكيم
صياد نشيط

ربنا يبارك فيكم يا جماعة وبالنسبه للسؤال الاستاذ أبو على الفرق كبير جدا بينه وبين ال98 يعتبر فرق السما والارض مسدسى أنا الخامه اللى مصنع منها المسدس عاليه جدا ماسورة المسدس وسعه من الامام والطبه اللى فى الماسوره مش بينه خالص بيت النار صلب والماسورة على ما أزن أنه حديد معظم أجزاء المسده تحس أنها حديد الخزنه بتشيل 18 طلقه عيار 8mmبس الصوت عالى جدا بطريقه غريبه ومش مفهومه كملن المسدس فيه حاجه غريبه جدا مشفتهاش غير فى المسدس الحى الهكلار اليو أس بى كومبكت وهى عباره عن جلبه كوتش ركبه على سوستت العمود الارتداد اللى التحت الماسوره ودى مهمتها حاجات كتير وهى تقليل ردة الفعل لمسدس وتخفيف الاحتكاك من السوسته والعمود المسدس كان صحبه شريه من سنة 1984 والمسدس حالته كويس مش نافصه غير زرار الامان واتمنى من ربنا كل زميل لينا فى المنتدى نفسه فى مسدس ربنا يكرمه ويشتريه
غير مقروء 13-11-22, 01:30 AM   #18
أبو علي
صياد نشيط

أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق

شكرا للتوضيح .. ربنا يبارك لك فيه
أبو علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-11-22, 01:48 AM   #19
sayed amer
صياد جديد

المدينه: القاهره
sayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى sayed amer

الف مبروك وربنا يكفيك شره
وبالنسبه لتقيم من 800 ل1000
غير مقروء 13-11-22, 03:11 AM   #20
محمد الحكيم
صياد نشيط

شكرا يا جماعه بس للمعلومه بسيطه أنا اعرض عليا فيه 1500 انا محبتشا ابيعه دا أصدار مش موجود دلوقتى خالص
واللى عرض السعر غاوى اسلحه وفاهم كويس بيقول كام
غير مقروء 13-11-22, 06:20 PM   #21
boodi gawish
صياد متفاعل

boodi gawish مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحكيم مشاهدة المشاركة
شكرا يا جماعه بس للمعلومه بسيطه أنا اعرض عليا فيه 1500 انا محبتشا ابيعه دا أصدار مش موجود دلوقتى خالص
واللى عرض السعر غاوى اسلحه وفاهم كويس بيقول كام
فعلا مسدس قيم ربنا يباركلك
boodi gawish غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-08, 10:24 PM   #22
محمد الحكيم
صياد نشيط

مع الاسف المسدس للبيع يا جماعه

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم