الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-05-08, 06:40 PM   #1
afouad
صياد متفاعل

afouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريق
افتراضي رد: عربيتي اتسرقت ..عاوز دعواتكم تكون جنبي

قدر الله وماشاء فعل وصدقنى كويس انها جت فى العربية إحمد ربنا وعربيتك غالبا هترجعلك إن شاء الله من متابعه سرقات العربيات فى الفترة الاخيرة .. ربنا يصبرك ولو علمتم الغيب لأخترتم الواقع .. نصيحتى لك بناء على خبرة فى مواضيع السرقات دى تااااااااااااابع تاااااااابع فى كل حته فى النيابة وفى القسم معاك طبعا رقم محضر تابع بيه وانا مش عارف انت عملته أمته بس لو عدى عليه وقت فغالبا النيابة حفظته لان مفيش متهم فخليك مع المباحث .. تابع بس وربنا يكرم عشان لو وصلوا لحاجة او حتى بالصدفة تكون انت فى دماغهم . بس نصيحة متعملهاش إعلانات وتحط تليفونك فيها عشان محدش يتصل يشتغلك الى سرقك لو عايز يساومك هيجيب رقمك من المحضر متقلقش وربنا يسترها علينا جميعا ويرجعهالك بالسلامة ان شاء الله
غير مقروء 13-05-08, 06:45 PM   #2
mr vigo
صياد قديم

الصورة الرمزية mr vigo

mr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: عربيتي اتسرقت ..عاوز دعواتكم تكون جنبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afouad مشاهدة المشاركة
قدر الله وماشاء فعل وصدقنى كويس انها جت فى العربية إحمد ربنا وعربيتك غالبا هترجعلك إن شاء الله من متابعه سرقات العربيات فى الفترة الاخيرة .. ربنا يصبرك ولو علمتم الغيب لأخترتم الواقع .. نصيحتى لك بناء على خبرة فى مواضيع السرقات دى تااااااااااااابع تاااااااابع فى كل حته فى النيابة وفى القسم معاك طبعا رقم محضر تابع بيه وانا مش عارف انت عملته أمته بس لو عدى عليه وقت فغالبا النيابة حفظته لان مفيش متهم فخليك مع المباحث .. تابع بس وربنا يكرم عشان لو وصلوا لحاجة او حتى بالصدفة تكون انت فى دماغهم . بس نصيحة متعملهاش إعلانات وتحط تليفونك فيها عشان محدش يتصل يشتغلك الى سرقك لو عايز يساومك هيجيب رقمك من المحضر متقلقش وربنا يسترها علينا جميعا ويرجعهالك بالسلامة ان شاء الله

ربنا يخليك يا فؤاد

وربنا يتقبل منك يارب ووالله انا بتابع منتديات السيارات وكل جروبات العربيات المسروقه على الفيس

القسم ده بقه ماعندهمش الا كل مره يقولولي احنا شغالين ولو لقينا حاجه حنكلمك
وكلمني واحد نصاب و رن عليا برقم 122 كمان لكن نصاب لانه ماقاليش رقم الشاسيه

فححاول تاني مع المباحث لانهم ماشاء الله برطات ولا بيتحركو من مكانهم

sponsor links