الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-21, 12:41 AM   #1
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: كل ما تريد معرفته عن الكرال التركى

والله ياحبيبى انا استغربت انك بيعت الكرال لانى كنت متأكد انك حتعرف تتعامل معاها بأحتراف.
للأسف البنادق ال21 ثقيلة جدا ويمكن ده اكبر عيب فيها لكن للشباب اللى زيك يعتبر تمرين عضلات والعواجيز اللى زيى هدة حيل هههههههه.
ارجو لك التوفيق من كل قلبى وان تحصل على كل ماتتمناه.
خالص تحياتى
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-12-21, 12:45 AM   #2
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
والله ياحبيبى انا استغربت انك بيعت الكرال لانى كنت متأكد انك حتعرف تتعامل معاها بأحتراف.
للأسف البنادق ال21 ثقيلة جدا ويمكن ده اكبر عيب فيها لكن للشباب اللى زيك يعتبر تمرين عضلات والعواجيز اللى زيى هدة حيل هههههههه.
ارجو لك التوفيق من كل قلبى وان تحصل على كل ماتتمناه.
خالص تحياتى
والله يا استاذى انا كنت جايبها كنت فاكر نفسى بقى هخرب الدنيا بط وحركات والبندقيه ديه مع قوتها المفرطه هتقفل البطه فى ثوانى
بس اتضح انى فين وفين على لما اطلع طلعه فيها صيد بجد وضرب وكده
وانا كان نفسى امتك حاجه زى الديانا عتله جانبيه وكده والحمد لله الامل اتحقق والرغبه اشبعت
نبيعها بقى ولو معرفناش نجيب اسبانى رويال ولا هانتر ولا حاجه نرجى نجيب كوكى حبيبتى تانى
وشكرا لك كل الشكر على التمنى لى بالخير
دام الله الحب والموده بيننا وطمئنا عليك اللهم امين

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-21, 08:17 AM   #3
moneey1975
صياد قديم

الصورة الرمزية moneey1975

المدينه: القاهره
moneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
والله يا استاذى انا كنت جايبها كنت فاكر نفسى بقى هخرب الدنيا بط وحركات والبندقيه ديه مع قوتها المفرطه هتقفل البطه فى ثوانى
بس اتضح انى فين وفين على لما اطلع طلعه فيها صيد بجد وضرب وكده
وانا كان نفسى امتك حاجه زى الديانا عتله جانبيه وكده والحمد لله الامل اتحقق والرغبه اشبعت
نبيعها بقى ولو معرفناش نجيب اسبانى رويال ولا هانتر ولا حاجه نرجى نجيب كوكى حبيبتى تانى
وشكرا لك كل الشكر على التمنى لى بالخير
دام الله الحب والموده بيننا وطمئنا عليك اللهم امين
بالتوفيق يا كبير

sponsor links