الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-26, 11:46 PM   #1
hosam hamza
صياد قديم

الصورة الرمزية hosam hamza

hosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيده
افتراضي مين الاخ ده

حد ممكن يدلنا على الاستاذ

hosam hamza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-04-27, 12:02 AM   #2
M.AbdelKader
صياد جديد

M.AbdelKader مستواه غير معروف
افتراضي رد: مين الاخ ده

تقريبا اللى ب 4 جنية فى المكتبات ههههه
M.AbdelKader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 01:47 AM   #3
Abkreno_007
صياد متفاعل

المدينه: بنى سويف
Abkreno_007 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Abkreno_007

فرد معمول يدوى تحت السلم
بس صاحبه سفره بلاد بره اتعلم ورجع
ههههههههههه
غير مقروء 11-04-27, 10:47 AM   #4
doos99
صياد قديم

الصورة الرمزية doos99

doos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abkreno_007 مشاهدة المشاركة
فرد معمول يدوى تحت السلم
ههههههههههه
هههههههههههههههههههه:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
فانظر الى تلك الأوراق التي تغطي وجه السماء
ودعك مما سقط على الأرض فقد صارت جزءاً منها

عندمآ يوِزِع آلله آلأقدآرِ وِلآ يمنحني شيئاً أرِيدهُ .. أدرِك تمآماً أن آلله سيمنحني شيئاً أجمل ممآ أُرِيد ..
آللهم لآ تعلق قلبي لمآ ليس لي وِإجعل لي فيمآ أُحب نصيب
doos99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 11:41 AM   #5
بدر
صياد قديم

الصورة الرمزية بدر

المدينه: 6 اكتوبر
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى

دة باكورة انتاج رابطة مصنعى السلاح تحت السلم وتم تطويرة بعد الاحداث لعمليات البلطجة وبيضرب دبل اكشن وفية عدد 2 زناد واحد بيخرج المقذوف والتانى بيرجعه فى حالة رجعت فى كلامك وصعب عليك اللى قدامك
ولكن اللى مش عارفة النقطتين الحمر تحت الماسورة اعتقد ان واحدة خاصة بتوجية المقذوف والتانيه مش عارف
ههههههههههههههههههههه
تحياتى ومين دة صحيح
غير مقروء 11-04-27, 12:06 PM   #6
memocco
صياد متفاعل

memocco مستواه غير معروف

النقط الحمرة دى واحدة بتاعت عداد الزيت و التانية بتاعت الحرارة
memocco غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 12:13 PM   #7
smsmn8888
صياد قديم

الصورة الرمزية smsmn8888

smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق

تا مسدس فضائي واحد صعيدي لقاة قلبة فرد خرطوش بس خلاص
غير مقروء 11-04-27, 01:16 PM   #8
s.elrefaey
صياد متفاعل

s.elrefaey مستواه غير معروف

ده فرد بس مش بيضرب نار
ده بيحدف طوب
s.elrefaey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 01:21 PM   #9
doos99
صياد قديم

الصورة الرمزية doos99

doos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدى

فرد معمول يدوى بس صحته تعبانه شويه بعد ما عملولو كام عمليه في احدى المستشفيات
فانظر الى تلك الأوراق التي تغطي وجه السماء
ودعك مما سقط على الأرض فقد صارت جزءاً منها

عندمآ يوِزِع آلله آلأقدآرِ وِلآ يمنحني شيئاً أرِيدهُ .. أدرِك تمآماً أن آلله سيمنحني شيئاً أجمل ممآ أُرِيد ..
آللهم لآ تعلق قلبي لمآ ليس لي وِإجعل لي فيمآ أُحب نصيب
doos99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 01:27 PM   #10
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abkreno_007 مشاهدة المشاركة
فرد معمول يدوى تحت السلم
ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 01:38 PM   #11
BOB20102008
صياد متقدم

الصورة الرمزية BOB20102008

المدينه: مدينه نصر
BOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريق

الكو مستغربين ليه ده جبوهلى ابويا الحج خلف الله يرحمو لما كنت فى السنويه العامه جعت فيها الخمسطاشر سنه
الى عدو جام ابوي الحج خلف دبوهلى هديه لما ندحت فى السنويه ودبت 50% ابحالهم دبوهلى

ومحدش يستعرب دي عمايضرب نواوي امعدل عندينه اما الزناد التنى داه تموايه اما بخصوص المبتين دوال دكور

معلش طوالت عليكم فى الشرح تبعى وتجبلو امروري اخوكم امجرب
غير مقروء 11-04-27, 05:33 PM   #12
رجب
صياد نشيط

الصورة الرمزية رجب

رجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريقرجب في بداية الطريق

بيتهيئلى شوفت واحد زيوة فى الوحدة البيطرية الى جنبينا
رجب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 05:55 PM   #13
صائد البوم
صياد نشيط

الصورة الرمزية صائد البوم

المدينه: البحيره
صائد البوم مستواه غير معروفصائد البوم مستواه غير معروف

ده مسدس بيضرب الي يضربه
غير مقروء 11-04-27, 06:19 PM   #14
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية Consul

المدينه: مصر المحروسة
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
دة باكورة انتاج رابطة مصنعى السلاح تحت السلم وتم تطويرة بعد الاحداث لعمليات البلطجة وبيضرب دبل اكشن وفية عدد 2 زناد واحد بيخرج المقذوف والتانى بيرجعه فى حالة رجعت فى كلامك وصعب عليك اللى قدامك
ولكن اللى مش عارفة النقطتين الحمر تحت الماسورة اعتقد ان واحدة خاصة بتوجية المقذوف والتانيه مش عارف
ههههههههههههههههههههه
تحياتى ومين دة صحيح
بارك الله فيك حبيب قلبي...إنت اليومين دول مستلمني وهاريني ومموتني على نفسي من الضحك...يا حبيب قلبي النقطتين الحمر تحت الماسورة دول...عينين القطة....بسبس بسبس بسبس....ناااااااااااااااااااااااو....يعني ما لفتش نظرك الشكل الغريب ده كله...وإستفزك بس النقطتين الحمر...أديني قلت لك وحليت اللغز...أموت وأعرف المسدس ده بيتعمر منين ولا بيضرب إزاي...لأ وعاملين 2 زناد...للتمويه يعني...علشان الأطفال ما يلعبوش فيه...وكمان رابطين الماسورة بحزام...طبعا علشان ما تقعش...يا خوفي يطلع في الآخر مسدس مياه...بس بصراحه تحفة تستاهل الأقتناء...ليس لمتانتها أو قوتها...ولكن لغرابتها وندرتها...ولخفة دمها...مشكور أخي الحبيب الأستاذ حسام حمزة على هذه النوادر الغريبة ومستنيين توضيحه...شافه فين وجابه من أين...خالص تحياتي...
غير مقروء 11-04-27, 06:24 PM   #15
hosam hamza
صياد قديم

hosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيده

والله يا اخوانا الاخ ده قابلته صدفه ماعرفش جاى منين
بس شكله عجيب شدنى معاه قلت نسال عليه هو تايه من مين
تقبلوا تحياتى
غير مقروء 11-04-27, 06:38 PM   #16
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههه
تحياتى ومين دة صحيح
يا بدر باشا ... رابطة أيه بس !؟؟ ... لحسن يفتكروا أن لينا يد .. و أنا عندي ولاد صغيرين .. ههههههههه

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-27, 06:54 PM   #17
unknown
صياد متقدم

الصورة الرمزية unknown

المدينه: السويس - بورسعيد - المنصورة
unknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريق

السلاح دة كان بتاع هاريسون فورد فى فيلم Blade Runner الى تم انتاجه اعتقد سنة 81 وتم بيعه فى 2007 فى مزاد ب 150 الف دولار ومعرفش اى معلومات عنه غير انه دوبل اكشن واتعمل بدمج المسدس Charter Arms bulldogوالبندقية Steyr .222 SL ومتسألونيش ازاى علشان معرفش
غير مقروء 11-04-27, 06:58 PM   #18
hosam hamza
صياد قديم

الله الله هو ده الكلام
عرفنا مين الاخ
غير مقروء 11-04-27, 07:11 PM   #19
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية Consul

Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة

السلاح دة كان بتاع هاريسون فورد فى فيلم blade runner الى تم انتاجه اعتقد سنة 81 وتم بيعه فى 2007 فى مزاد ب 150 الف دولار ومعرفش اى معلومات عنه غير انه دوبل اكشن واتعمل بدمج المسدس charter arms bulldogوالبندقية steyr .222 sl ومتسألونيش ازاى علشان معرفش
بارك الله فيك أخي الحبيب...والله معلومات جميلة ومجهود جبار تشكر عليه...إحنا كأننا كنا بندور على إبرة في كومة قش...بصراحة لأنه مسدس شاذ وغريب وغير مألوف...إلل محيرني وعايز أعرفه...ليه ما عرفناش وإنت بس إللي عرفت...حتى أخي الحبيب كاتب الموضوع مش عارف...إحنا تقريبا بنأكل كلنا نفس الأكل...وثقافتنا وحضارتنا والهواء اللي بنتنفسه واحد...إيه إللي إنت بتعمله وإحنا ما بنعملهوش وخلاك تعرف...إديني ودنك...قرب شوية...مش عايز حد يسمعنا...كلام بيني وبينك...بتعمل إيه الصبح أول ما تقوم من النوم...لو مش عايز تقول لك مطلق الحرية...وأنا مش هألح عليك في السؤال...وطبعا بأقدرك وبأحترم صمتك...وأكرر شكري مرة أخرى على هذه المعلومات القيمة...خالص تحياتي...
غير مقروء 11-04-27, 07:33 PM   #20
unknown
صياد متقدم

الصورة الرمزية unknown

المدينه: السويس - بورسعيد - المنصورة
unknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك أخي الحبيب...والله معلومات جميلة ومجهود جبار تشكر عليه...إحنا كأننا كنا بندور على إبرة في كومة قش...بصراحة لأنه مسدس شاذ وغريب وغير مألوف...إلل محيرني وعايز أعرفه...ليه ما عرفناش وإنت بس إللي عرفت...حتى أخي الحبيب كاتب الموضوع مش عارف...إحنا تقريبا بنأكل كلنا نفس الأكل...وثقافتنا وحضارتنا والهواء اللي بنتنفسه واحد...إيه إللي إنت بتعمله وإحنا ما بنعملهوش وخلاك تعرف...إديني ودنك...قرب شوية...مش عايز حد يسمعنا...كلام بيني وبينك...بتعمل إيه الصبح أول ما تقوم من النوم...لو مش عايز تقول لك مطلق الحرية...وأنا مش هألح عليك في السؤال...وطبعا بأقدرك وبأحترم صمتك...وأكرر شكري مرة أخرى على هذه المعلومات القيمة...خالص تحياتي...
حبيبى والله يا جمال باشا ربنا يباركلنا فى عمرك
الأول طمنى عليك وعلى صحتك؟؟

يا باشا هى الموضوع كله صدفة مش اكتر انا فقط بحب اكون متابع المزادات الى بتحصل على الأسلحة لأن بيكون فيها حاجات غريبة وعجيبة فعلا وكان منهم السلاح الغريب دة وشرح تفصيلى ليه وانا افتكرته لأنى وقتها اطلقت عليه اسم "المسدقية" لانه خليط بين المسدس والبندقية

تقبل احترام اخوك الصغير عبدالله
غير مقروء 11-04-27, 08:18 PM   #21
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية Consul

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
حبيبى والله يا جمال باشا ربنا يباركلنا فى عمرك
الأول طمنى عليك وعلى صحتك؟؟

يا باشا هى الموضوع كله صدفة مش اكتر انا فقط بحب اكون متابع المزادات الى بتحصل على الأسلحة لأن بيكون فيها حاجات غريبة وعجيبة فعلا وكان منهم السلاح الغريب دة وشرح تفصيلى ليه وانا افتكرته لأنى وقتها اطلقت عليه اسم "المسدقية" لانه خليط بين المسدس والبندقية

تقبل احترام اخوك الصغير عبدالله
الله يبارك فيك حبيب قلبي...الحمد لله نشكر نعمه وفضله...أنا بخير طول ما أنتم بخير وسلامة...دائما يا رب...بس الله ينور عليك...معلومات هايلة وجائت في وقتها وفي الجون...خالص تحياتي...
غير مقروء 11-04-28, 01:39 AM   #22
عيون الصقر12
صياد نشيط

الصورة الرمزية عيون الصقر12

المدينه: ألقاهره
عيون الصقر12 في بداية الطريقعيون الصقر12 في بداية الطريقعيون الصقر12 في بداية الطريقعيون الصقر12 في بداية الطريق

يدوى تحت السلم

sponsor links