الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-09, 02:45 PM   #1
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 مشاهدة المشاركة
هو انا كلامي غامض اوي كده؟؟ انا بقول المنتدي اصبح سيئ عن الأول يبقا مع او ضد؟؟؟ انا مع الالتزام بالأصول و اهداف و اتجاهات المنتدى الأساسية و ضد التعسف و سياسة فرض الرأي و الشلليه.
تحيـــــــــــــــــاتي
كلامك ممتاز جدا ... و أنا معاك ، و لذلك قمت بعمل هذا الموضوع لأخذ أراء كل الأعضاء ( فأين الشللية هنا ؟ ) ... يا فندم أنا عاوز أعرف حضرتك زعلان من موضوعي علشان بأدت أتكلم في الحاجات اللي أنا شايفها غلط و بأخذ فيها رأي الأعضاء بمنتهي الحيادية ، يعني كان من الأفضل أن أصمت و لا أتكلم .. و مسألة الوقت المناسب دي تحديدها هيكون نسبي ... ... هل هناك من قال لك أنني فرضت رأيي و لو لمرة علي أحد ؟
شكرا لمرورك.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-07-09, 03:07 PM   #2
sghr220
صياد نشيط

الصورة الرمزية sghr220

sghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة

كلامك ممتاز جدا ... و أنا معاك ، و لذلك قمت بعمل هذا الموضوع لأخذ أراء كل الأعضاء ( فأين الشللية هنا ؟ ) ... يا فندم أنا عاوز أعرف حضرتك زعلان من موضوعي علشان بأدت أتكلم في الحاجات اللي أنا شايفها غلط و بأخذ فيها رأي الأعضاء بمنتهي الحيادية ، يعني كان من الأفضل أن أصمت و لا أتكلم .. و مسألة الوقت المناسب دي تحديدها هيكون نسبي ... ... هل هناك من قال لك أنني فرضت رأيي و لو لمرة علي أحد ؟
شكرا لمرورك.
تمام التمام طيب طالما اتفقنا على المبدأ ممكن تقولنا حتوقف الشغلانه دي ازاي؟؟ يعني ايه الخطوات اللي ممكن تاخدها؟؟ و انا و الأعضاء اللي متفقين معاك نساعدك و نساعد الادارة على حل المشكلة.
sghr220 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-09, 03:14 PM   #3
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 مشاهدة المشاركة
تمام التمام طيب طالما اتفقنا على المبدأ ممكن تقولنا حتوقف الشغلانه دي ازاي؟؟ يعني ايه الخطوات اللي ممكن تاخدها؟؟ و انا و الأعضاء اللي متفقين معاك نساعدك و نساعد الادارة على حل المشكلة.
تمام ... نبدأ نتكلم في الخطوات في حدود صلاحياتي:

أولا ... قمت بعمل هذا الموضوع ( الشائك ) .. و أنت تعلم السبب ، لأقوم بأخذ أراء الأعضاء و حصرها.

ثانيا ... أنا أرسلت رسالة للأدارة بالمنتدي المتمثلة في أ/ أحمد حسن ( أحمس ) .. ليهتم بالموضوع
و يقوم بأخذ قرار تجاهه بناءا علي طلب الأعضاء ... و أتمني أن يتم ذلك.

و هذا هو المتاح لدي حتي الأن ... و إن كان لديك أي مقترح قد يساعد فأنا منتظره .. و شكرا لأهتمامك ... و تحياتي لك.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links