الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-30, 11:27 AM   #1
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: حملة المقاطعه

لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-08-30, 02:12 PM   #2
sayed amer
صياد جديد

المدينه: القاهره
sayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى sayed amer

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه
تعقيبا ع كلام السيد العضوصاحب المشاركه هذه اظن من العيب ان نسخر من باقى الاعضاء المشاركين بههذه الطريقه السخيفه لان فيه ناس كتير هنا عندهم سلاح من زمان ومش لازم يكون عضو قديم علشان يبقالو راى ومنهن ع سبيل المثال العضو المحترم اللى بيقول انه كان عنده فرح بتاع اخته وكان ريح يجيب 3 علب ولما لقى الاسعار مرتفعه وحيث بجشع التاجر اللى امامه رفض الشراء وضور ع البديل
غير مقروء 13-08-30, 02:23 PM   #3
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer مشاهدة المشاركة
تعقيبا ع كلام السيد العضوصاحب المشاركه هذه اظن من العيب ان نسخر من باقى الاعضاء المشاركين بههذه الطريقه السخيفه لان فيه ناس كتير هنا عندهم سلاح من زمان ومش لازم يكون عضو قديم علشان يبقالو راى ومنهن ع سبيل المثال العضو المحترم اللى بيقول انه كان عنده فرح بتاع اخته وكان ريح يجيب 3 علب ولما لقى الاسعار مرتفعه وحيث بجشع التاجر اللى امامه رفض الشراء وضور ع البديل
ياعزيزى انا ماسخرتش من حد ولا بقول قديم ولا جديد انا بس فعلا شايف ان اغلبية المشاركين فى الحامله دول جداد بس وبالنسبة لمحمد بتاع دمياط الى انته بتتكلم عنه راح جاب ب300 جنيه صواريخ الى يطير 300 جنيه صواريخ فى ساعة مش هتفرق معاه دى وجهة نظرى وعامة شكرا على نقدك ليه
غير مقروء 13-08-30, 02:26 PM   #4
هاوى بس غاوى
صياد قديم

الصورة الرمزية هاوى بس غاوى

المدينه: دمياط و بورسعيد
هاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
ياعزيزى انا ماسخرتش من حد ولا بقول قديم ولا جديد انا بس فعلا شايف ان اغلبية المشاركين فى الحامله دول جداد بس وبالنسبة لمحمد بتاع دمياط الى انته بتتكلم عنه راح جاب ب300 جنيه صواريخ الى يطير 300 جنيه صواريخ فى ساعة مش هتفرق معاه دى وجهة نظرى وعامة شكرا على نقدك ليه
فعلا 300 جنية مش هتفرق معايا يامصرى بس اكون دافعهم عن قناعة مش استغلال واستهبال ولوى دراع
غير مقروء 13-08-30, 02:31 PM   #5
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى مشاهدة المشاركة
فعلا 300 جنية مش هتفرق معايا يامصرى بس اكون دافعهم عن قناعة مش استغلال واستهبال ولوى دراع
يامحمد تعالى نتكلم بصراحة لما الريتاى كان 850 و900 على المنتدى مع تجار المنتدى كان فى المحلات الى بره ب1500 والجاجال كان ب2300 يعنى فعلا الناس معرفتش الاسعار دى الا على المنتدى ومحدش يقدر يجزم بغير كده المنتدة هنا اتحكم فى يما لايقل عن 50فى الميه من سعر السوق بصراحة مع ان المحلات والتجار لسه كلهم لسه فى بداية المشوار بس المنتدى ده بقه من اسكندريه لاسوان الى عايز يشترى مسدس صوت بيوصل للمنتدى الاول فافعلا الى مكنش على المنتدى ولسه جديد لا يعرف ايه غالى وايه رخيص
غير مقروء 13-08-30, 02:34 PM   #6
صياد مصرى
صياد جديد

صياد مصرى مستواه غير معروف

اقتباس:
يامحمد تعالى نتكلم بصراحة لما الريتاى كان 850 و900 على المنتدى مع تجار المنتدى كان فى المحلات الى بره ب1500 والجاجال كان ب2300 يعنى فعلا الناس معرفتش الاسعار دى الا على المنتدى ومحدش يقدر يجزم بغير كده المنتدة هنا اتحكم فى يما لايقل عن 50فى الميه من سعر السوق بصراحة مع ان المحلات والتجار لسه كلهم لسه فى بداية المشوار بس المنتدى ده بقه من اسكندريه لاسوان الى عايز يشترى مسدس صوت بيوصل للمنتدى الاول فافعلا الى مكنش على المنتدى ولسه جديد لا يعرف ايه غالى وايه رخيص
كلام صحيح فعلا يا استاذ مصرى
صياد مصرى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-30, 02:35 PM   #7
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد مصرى مشاهدة المشاركة
كلام صحيح فعلا يا استاذ مصرى
شرفنى ان اول مشاركة ليك على المنتدى تكون على تعليقى ياكبير
غير مقروء 13-08-30, 02:40 PM   #8
هاوى بس غاوى
صياد قديم

الصورة الرمزية هاوى بس غاوى

المدينه: دمياط و بورسعيد
هاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
زى ماكان فى محلات بره المنتدى بتبيع اعلى من اسعار المنتدى .. زى مافى محلات بره المنتدى بتبيع ارخص او زى اسعار المنتدى كلام بجد حقيقى وعن تجربة
غير مقروء 13-08-30, 02:45 PM   #9
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
زى ماكان فى محلات بره المنتدى بتبيع اعلى من اسعار المنتدى .. زى مافى محلات بره المنتدى بتبيع ارخص او زى اسعار المنتدى كلام بجد حقيقى وعن تجربة
هههههههههههه بص احنا حوالى 16 الف عضو فى منهم 8 الاف عضو اشترو بسبب المنتدى ده بالميت سواء كان مسدسات او بنادق هات الارشيف وشوف عمليات البيع والشراء الى تمت العمليات الفردية كمان مش التجار وبعدين انا بتكلم على ايه وانته بتجادلنى فى ايه ياد انا رد على كلمة الاخ الى بيقول بسخر ومش بسخر
غير مقروء 13-08-30, 02:50 PM   #10
sayed amer
صياد جديد

المدينه: القاهره
sayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى sayed amer

اقتباس:
فعلا كلام حضرتك مظبوط لان انا سالت بره لقيت الكناس ف واحده عنده محل عرضه 825 وانا لقيه هنا وباقى المنتديات بسعر اعلى واشتريت من واحد خارج المنتدى ب880
غير مقروء 13-08-30, 02:51 PM   #11
Mostafa Elbana
صياد متفاعل

المدينه: المهندسين
Mostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mostafa Elbana

اقتباس:

نسبة الرواج دى زادت ياعم مصرى علشان أنت عارف الشعب المصرى لما بيعرف ان الحاجة غليت يشغل عقلة العبقرى ويقول تبقى أكيد هتغلى تانى ويروح يشترى بدل ما يقاطع علشان ترجع لسعرها
وبعدين يا كبير مالحملة دى مش للطلق بس دى للأسلحة كمان يعنى لو حد عايز يشترى ورجع فى كلامه ما دى خسارة للتجار برضه
وبعدين ماهو حرام الحاجة تزيد ضعف السعر مرة واحدة أنت أكيد مضرور إلا بقى لو مخزن عندك شوية أو بتتعامل مع حد حبيبك
Mostafa Elbana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-30, 02:55 PM   #12
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana مشاهدة المشاركة
نسبة الرواج دى زادت ياعم مصرى علشان أنت عارف الشعب المصرى لما بيعرف ان الحاجة غليت يشغل عقلة العبقرى ويقول تبقى أكيد هتغلى تانى ويروح يشترى :d بدل ما يقاطع علشان ترجع لسعرها
وبعدين يا كبير مالحملة دى مش للطلق بس دى للأسلحة كمان يعنى لو حد عايز يشترى ورجع فى كلامه ما دى خسارة للتجار برضه
وبعدين ماهو حرام الحاجة تزيد ضعف السعر مرة واحدة أنت أكيد مضرور إلا بقى لو مخزن عندك شوية أو بتتعامل مع حد حبيبك
هههههههههههههه انا وعم نبيلل فتح الله جوز فى بنطلووووووون هههههههههه
خمسه وخميسه
غير مقروء 13-08-30, 02:58 PM   #13
Mostafa Elbana
صياد متفاعل

المدينه: المهندسين
Mostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيدهMostafa Elbana لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mostafa Elbana

اقتباس:
هههههههههههههه انا وعم نبيلل فتح الله جوز فى بنطلووووووون هههههههههه
خمسه وخميسه
أيوووووووووووووووون كدة قولنا وفهمنا بقى ههههههههههههههههه
Mostafa Elbana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links