الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-01-02, 06:23 PM   #1
mohamed0111
صياد جديد

الصورة الرمزية mohamed0111

المدينه: حلوان
mohamed0111 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mohamed0111
افتراضي بسم الله عايز أعرف اسعار بندقية هاي بور تكون عملية في حدود ألف :ألف ونص جنيه

بسم الله الرحمن الرحيم
والله العظيم أنا ناوي اشتري البندقية عشان أتعرف على الناس اللي زي العسل اللي بالمنتدى هنا .أحسن حاجه فيكم أنكم محترمين وبتتعاملوا كأخوة

باختصار :- المعادي 1250 جديد من مصنعها 54 بس محدش بيشكر فيها طيب

عايز 1000 ألى 1500 فى حدود امكانياتى بندقية هاي باور أقل حاجة يكون مداها 300 متر وتكون عملية ويمكن تحديثها أزاي معرفش؟ ياريت تدلونى على الخير بارك الله فيكم
mohamed0111 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-01-02, 08:22 PM   #2
bekhet
صياد نشيط

bekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيدهbekhet لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: بسم الله عايز أعرف اسعار بندقية هاي بور تكون عملية في حدود ألف :ألف ونص جنيه

مفيش قدامك غير الكرال التركى بس دى لازم تغيرلها السوستة والجلبة بأسبانى وفى عروض كثير فى المنتدى أو تزود لغاية 2500 وتجيب البام 21 الصينى
bekhet غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-02, 09:46 PM   #3
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: بسم الله عايز أعرف اسعار بندقية هاي بور تكون عملية في حدود ألف :ألف ونص جنيه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed0111 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
والله العظيم أنا ناوي اشتري البندقية عشان أتعرف على الناس اللي زي العسل اللي بالمنتدى هنا .أحسن حاجه فيكم أنكم محترمين وبتتعاملوا كأخوة

عايز 1000 ألى 1500 فى حدود امكانياتى بندقية هاي باور أقل حاجة يكون مداها 300 متر وتكون عملية ويمكن تحديثها أزاي معرفش؟ ياريت تدلونى على الخير بارك الله فيكم
مافيش بندقية رش مداها 300 متر.
وعلشان تشترى بندقية هاى بور وتكون دقيقة ومؤثرة لمدى اقصاه 100 متر حتكون pcp ولازم تكون ماركة محترمة وسعرها فى مصر حيتعدى ال10000 جنيه ده لو اساسا عرفت تدخلها البلد.
اسف اذا كان ردى محبط بعض الشئ لكن ده الواقع علشان ما تدوخش على الفاضى.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-02, 09:55 PM   #4
bravehro1
صياد متقدم

الصورة الرمزية bravehro1

bravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريق

ممكن تاخد كرال في حدود 1400 هاي باور وسرعتها 240م/اث وللتواصل 01128246884
bravehro1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-02, 09:59 PM   #5
Black Dragon TC
صياد جديد

Black Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيدهBlack Dragon TC لديه مشاركات جيده

يا راااااااااااااااااااااااااااجل
بندقيه رش مداها 300 متر ده انت كده عاوز ار بي جي مش بندقيه رش
بص يا غالي خليك في الكرال التركي ( عن تجربه ) و في منها كذا موديل انا عن نفسي بحب شكل الكرال رمايه و لكن انت ممكن تجيب كرال فيبر و دي مبلغها مناسب جدا يعني تقريبا استاذ هشام سمير منزلها على 1150 و ماشاء الله عليها و لكن لازم تغير السوسته ب سوسته اسباني و دي مبلغها مش ضخم يعني بالتغيير بكله ممكن تدخل معاك في حوالي 1400 بس باذن الله هتشيل حاجه تعجبك
Black Dragon TC غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-02, 10:01 PM   #6
hosam hamza
صياد قديم

الصورة الرمزية hosam hamza

hosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيدهhosam hamza لديه مشاركات جيده

الكرال التركى
بندقيه ممتازه وسعرها مناسب
hosam hamza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-02, 10:10 PM   #7
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده

فى كرال جديده للبيع فى سوق المنتدى وهى زيرو بجد مفهاش خدش ب1150 اللى عامل الموضوع moneey

http://www.egypthunt.net/showthread....871#post273871

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *

التعديل الأخير تم بواسطة عادل عبده ; 12-01-02 الساعة 10:16 PM
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-03, 12:33 AM   #8
mohamed0111
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekhet مشاهدة المشاركة
مفيش قدامك غير الكرال التركى بس دى لازم تغيرلها السوستة والجلبة بأسبانى وفى عروض كثير فى المنتدى أو تزود لغاية 2500 وتجيب البام 21 الصينى
شكرا ليك بارك الله فيك
غير مقروء 12-01-03, 12:35 AM   #9
mohamed0111
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
مافيش بندقية رش مداها 300 متر.
وعلشان تشترى بندقية هاى بور وتكون دقيقة ومؤثرة لمدى اقصاه 100 متر حتكون pcp ولازم تكون ماركة محترمة وسعرها فى مصر حيتعدى ال10000 جنيه ده لو اساسا عرفت تدخلها البلد.
اسف اذا كان ردى محبط بعض الشئ لكن ده الواقع علشان ما تدوخش على الفاضى.
شكرا لمجهودك وتعبك ربنا يجزيك خير
غير مقروء 12-01-03, 12:37 AM   #10
mohamed0111
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black dragon tc مشاهدة المشاركة
يا راااااااااااااااااااااااااااجل
بندقيه رش مداها 300 متر ده انت كده عاوز ار بي جي مش بندقيه رش
بص يا غالي خليك في الكرال التركي ( عن تجربه ) و في منها كذا موديل انا عن نفسي بحب شكل الكرال رمايه و لكن انت ممكن تجيب كرال فيبر و دي مبلغها مناسب جدا يعني تقريبا استاذ هشام سمير منزلها على 1150 و ماشاء الله عليها و لكن لازم تغير السوسته ب سوسته اسباني و دي مبلغها مش ضخم يعني بالتغيير بكله ممكن تدخل معاك في حوالي 1400 بس باذن الله هتشيل حاجه تعجبك

شاكر ليك فضلك ومجهودك : لكن سؤال بعدتغيير السوستة والجلبة أية هيتغير فيها؟؟
غير مقروء 12-01-03, 12:44 AM   #11
mohamed0111
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
فى كرال جديده للبيع فى سوق المنتدى وهى زيرو بجد مفهاش خدش ب1150 اللى عامل الموضوع moneey

http://www.egypthunt.net/showthread....871#post273871
أخي عادل شكرا ليك للرد على العام والخاص

طيب سعرها بالمحل كام ؟

وإزاي أعرف انها جديدة لم تستعمل من السيد المحترم moneey ؟

وبعد التحديث ان شاء الله هتبأ امكاناتها اية ؟

جاد جدا ان شاء الله فى الشراء (للامانة بعد اسبوع)

حاسس انك والدي : أسمي محمد عادل وحضرتك اسمك عادل
وانا حقوق قاهرة وحضرتك حقوق عين شمس
ههه
شكرا جزيلا

(الدال على الخير كفاعله )
غير مقروء 12-01-03, 03:59 AM   #12
mr-a
صياد متفاعل

mr-a في بداية الطريقmr-a في بداية الطريقmr-a في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed0111 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شوف اخي الفاضل انصحك بالكرال التركي زي ما ذكر الاخ لك وانا لسة شاريها امبارح من عند الاستاذ المحترم شريف ابو ضيف من فرع شبرا وكان عامل عليها عرض ب1250 وسرعتها حوالى 230 / ث بس لسة مش غيرت لها جلبة ولا سوسته وان شاء الله هغيرهم قريب

والبام 21 هي تقليد الديانا يعني مع الوقت ممكن تغير السوسته والجلبة وبحاجة الديانا اللأصلي بس بكام بئى ؟؟؟؟؟

وسرعتها حوالى 270 م /ث وسعرها ضعف التركي يعني بحوالي 2500

يبئى بدل ما ادفع ضعف السعر علشان 40 متر زياده لأ الأحسن اخليني فى الوسط فى حين ان الكل بيشكر فى الكرال مع تغير السوسته والجلبة
mr-a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-03, 07:56 AM   #13
moneey1975
صياد قديم

الصورة الرمزية moneey1975

المدينه: القاهره
moneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريق

عندي الكرال التركي زي ما استاذ عادل عبده قال وزي عروض تجار المنتدي المحترمين بمبلغ 1150 جنيه وهي زيرو مخرجتشي من الكرتونه الا للمعاينه فقط وتليفوني 01116664141 واسمي محمد قنديل
غير مقروء 12-01-03, 09:52 PM   #14
zezo bose
صياد متقدم

الصورة الرمزية zezo bose

المدينه: جمهورية مصر العربية
zezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيده

الكرال ثم الكرال ثم الكرال بس فيه تحفظ بسيط مش معمرة يعنى تعمل حسابك انها مش هتبقى بندقية العمر يعنى ههههههههههه اما بالنسبة لسعرها وكفائتها الحالية هيه معقولة وتوكل على الله
zezo bose غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 07:31 PM   #15
عبد.الرحمن
صياد متقدم

الصورة الرمزية عبد.الرحمن

المدينه: المعادي-القاهرة.
عبد.الرحمن في بداية الطريقعبد.الرحمن في بداية الطريقعبد.الرحمن في بداية الطريقعبد.الرحمن في بداية الطريقعبد.الرحمن في بداية الطريقعبد.الرحمن في بداية الطريق

الكرال التركى
بندقيه ممتازه وسعرها مناسب ربنا يبارك
صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم
أخرجه الإمام مسلم.

عبد.الرحمن غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-06, 11:02 PM   #16
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

مفيش قدامك غير الكرال .. هاى باور .. وعلى فكرة انصحك بالتعامل مع العضو moneey1975 لانه عضو محترم جدا جدا جدا .. وثق فيه ما تقلقش وانا اضمنهولك هههههه .. وثانيا يا استاذى احنا هنا فى المنتدى اسرة واحدة مفيش حد يقدر يغش حد لاننا كلنا فى الاخر صيادين ...

تحياتى لحضرتك
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-06, 11:09 PM   #17
moneey1975
صياد قديم

الصورة الرمزية moneey1975

المدينه: القاهره
moneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريق

احمد باشا وحشني جدا جدا ومشكور علي الكلام المحترم ده وانا سامع ان اسكندريه غرقانه علي الاخر
غير مقروء 12-01-06, 11:10 PM   #18
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

وحضرتك واحشنى اكتر والله يا محمد باشا .. وربنا يخليك يا باشا ده اقل حاجة اقولها على حضرتك والله ..

وفعلا اسكندرية متبهدلة الشوارع زى الفل ههههههههههههههههههه

ابقى طمنا عليك بقى يا باشا ..
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links